Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se?Matematika?
31. 08. 2004
11
16
7835
Autor
Mila_cik
Láska je jako hodina matematiky...
Sčítáš, odčítáš, dělíš, násobíš...
Najednou uděláš chybu!
Chceš ji opravit, ale je pozdě, zvoní!
A mně matika nikdy moc nešla...
16 názorů
...já jsem už poučen dostatečně - přísahám :-)
...ale znám Tě, jsi hodná Princezna a proto věřím, že mě nezmlátíš:-)), když Ti něco hezkýho napíšu
...no, já kecám (srandičky) docela často :-)
...ano, doznávám, pani vyšetřovatelko, je to u mě normální:-))
...ale teď, když vím, že je to FUJ, tak začnu zvažovat ukončení této nekalé činnosti:-)
...ale stejně jsi nádherná holka..........:-[
gabe, Vyjímečně? Takže to znamená, že normálně ano? Teda...fuj ale..:-D
...jsem, no...ale já za to nemůžu,to je úchylka..:-)
...pro Tvůj úsměv šel bych světa kraj (a pokud tam nedolezu, tak určitě zvládnu JH - HK :-)))
...ovšem, když píšu, že jsi úžasná, tak vyjímečně nekecám...
...Ty jsi tak hrozně úžasná, když mi kecáš :-)))...já bych Ti to málem i uvěřil :-)))
...já jsem si myslel, že budeš považovat za vtip, že jsem génius :-(... a tak jsem se snažil, aby sis myslela, že jsem inteligentní........:-)
...to máš pravdu, já jsem tam za Tebe zaskočil ;-)
...a proto jsi Ty krásná a já génius :-))
Gab: No to fakt nejsem...:-D ani jedno..:-)
takže neboj příroda je spravedlivá...někdo si šel za mě..
...nemusíš být geniální ve všem, ne??...to by bylo od přírody nespravedlivý, kdyby jsi byla krásný génius a já ošklivý debil :-))
(sakra, ta příroda je pěknej prevít :-))
...geniální spojení lásky a matematiky...super!!...Ty nemáš hlavu jen pro to, aby Ti nepršelo do krku...máš můj obdiv, Princezno...*
Manu: jo taky máš pravdu svým způsobem..ale znáš to..ne každý jsme jiný..:-)
Snahu musím ocenit, ale tohle mě moc nechytlo. A kromě toho, myslím, že láska se může podělat, i když žádnou chybu neuděláš, stačí mít prostě smůlu.
podezdívka
21. 01. 2005Andřich_Nepojal
16. 11. 2004Dr_Mephisto
11. 09. 2004
Noe1:Oo mockrát děkuju...potěšil si mě..:-)
machal: Přesně tak...s tím souhlasím...:-)
Škoda že to není tak snadný - není totiž jen + - x /
V matice se dá dělat spousta různých věcí a zákonitě taky spousta chyb - stejně tak v lásce :)
gabio: To neni mozny...proc ja? at napisu cokoli..tak mi nekdo rekne ze uz to zna....PROC??
Hmm tak tohle mi nic nerika..:-/
četla jsem ty asi před 5rokama v nějakým bravíčku či kde...oblíbila jsem si to...prto jsem si vzpomněla že to znám...
nevím, třeba ti to někdo řekl jako malé a ty sis na to vzpomněla teď a myslela sis, že je to tvoje vlastní myšlenka...
No ja ti nevim..:-)
je to docela dobre mozny...asi k tomu hodim prolog..ale nevim jakou to bude mit odezvu..:-/
Jinak diky ... snad mas pravdu..
pozorovatel
01. 09. 2004
Je to trefný:-))*tip
sleeping: si zřejmě posedlá chybami, ale já myslím, že by bylo lepší, ohodnotit dílo jako celek a nezkoumat kde je, či není chyba...
Už je to lepší??
Doufám, že jo...
Usne??? No i to se stava, co se dá dělat...
Díky...hold není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem..že??