Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senespravedlivý život
01. 09. 2004
2
0
5501
Autor
arthamir
nespravedlivý život
jsem sportovně založený
sympatický mladý muž
bez závazků bez ženy
s vyřešenou minulostí už
mám smysl pro rodinu
nekouřím a piji lehce
finanční zajištění nepominu
tak proč mě nikdo nechce?
jsem sportovně založený
sympatický mladý muž
bez závazků bez ženy
s vyřešenou minulostí už
mám smysl pro rodinu
nekouřím a piji lehce
finanční zajištění nepominu
tak proč mě nikdo nechce?
to Mila_cik: no vidíš, to mě nenapadlo... ale když já su takové nesmělé hoch... :-)
děkuju :-)
to rebecca13: hmmm, když myslíš... ale pokud to tam nikdo z redaktorů nevrzne násilím, tak to zůstane kde je :-)
díky za antitip :-) ten jsem ještě nedostal...
to Dash_707: a co znamená takové 0,000000 :o))?
jakože to stojí za h...?
občas bych potřeboval říct věci "polopatě", neškodí to :-)
Nespravedlivého na tom nic není, možná je to za daných okolností přednost (že Tě nikdo nechce), neboť : Každá věc má svého kupce (jen musí ve správný čas vejít do správného krámu). Ale jako báseň zařazená do uvedené kategorie pozbývá opodstatnění své existence. Na druhé straně, zaplať pánbůh za jakékoliv dílo, neboť tvorba tříbí ducha a zjasňuje mysl. Tak ty připomínky neber zase tak vážně. :o)))
to Dash_707: smrrrtelně si mě urazil!!!!!
:-))))))
Haha haááá, neberuuuu :-))))
to tehotnej_hroch: a jakouuuu???? :-)))
to machal: neříkej, je to švanda :-) přesně to co holky chtěj :-))
tehotnej_hroch
31. 08. 2004
to dlhagi: vždyť taky jsem to z inzerátů vybíral... ideálny mladý gentleman po ktorém ženské tůži :-)))