Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sežena magdaléna
02. 09. 2004
1
0
5379
Autor
arthamir
žena magdaléna
za plotnou se tuží
aby svému muži
za tu drahou látku
dala něco na oplátku
v televizi velké drama
na všechno je chudák sama
z buchty hnedle škvarek
k večeři mám zas jen párek
za plotnou se tuží
aby svému muži
za tu drahou látku
dala něco na oplátku
v televizi velké drama
na všechno je chudák sama
z buchty hnedle škvarek
k večeři mám zas jen párek
čtu co k čtení je! Hodnotím co k hodnocení je! Vyjadřuji se k čemu se lze vyjadřit! Nevim jak ti říct to co neumím!
no a co šak si tě neberu
a chlubit se tím... no, já se odstěhuju do nizozemska a vemu si jednu kamarádku, co vaří a peče ráda
já se shodla s jedním kamarádem, že když si to sám uvaříš, tak ti to prostě nemůže chutnat
dyž příprava něčeho poživatelného trvá víc jak deset minut, tak už to neni vaření ale hrůza
vono to je moderní?
a sakra
to Arien: tak to by s tebou moje maminka asi nesouhlasila :-) já umím uvařit čaj... pytlíkaté polívky... jo a guláš v rendlíku na čundru... a vzhledem k tomu, že mám hloupoučký vařič, tak to většinou trvá víc jak deset minut a... teď se podrž... chutná mi to!!!!! :-)))
to Arien: co fuj??? víš jak byl dobrej! nejsi ty vegetariánka? jednou jsem dělal těstoviny s boloňskou omáčkou (taky ze sáčku) a moc jsme si s kámošem pochutnali! :-))
no vidiíš, já teďko uzobávala z talíře... a jdu se najíst... oběd od maminky.... po půlhodinovém spánku... co si může člověk víc přát?:)
Taky řešení..:-D
Možná lepší...a dá si co?
Párky..protože na nic jinýho nebude mít..:-)
to Mila_cik: kdepak párky, správnej chlap si dá guláš se šesti a dva škopky k tomu :-))
to Arien: tím se tedy nechlub, i když je to dneska moderní... já su ze staré školy :-))
to tehotnej_hroch: a dyž já se tak těšil na buchty :-)))
to machal: víš jak se to dycky poudalo o té potrefené huse? :-))) (ne, samozřejmě to neplatí vžycky :-)) ), díky za tip :-)
tehotnej_hroch
31. 08. 2004
to tehotnej_hroch: fňuk, brek škyt... buuu... eště že mám hodnou maminku a právě jednu buchtu dojídám :-))) heč!
tehotnej_hroch
31. 08. 2004tehotnej_hroch
30. 08. 2004
Jo to je dost možný - ani se nedivím že je hroš proti - nejspíš si jí připomněl něco ze života :)
Tip