Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTam, kde chrápou sloni
30. 08. 2004
0
0
1475
Autor
Afreasa
Tam, kde chrápou sloni, tam, kde ještěrky chodí zásadně po dvou a jenom pozadu, tam, kde vítr vaje tiše, tak tiše, že není slyšet vlastního slova, je ovocný sad. Sad plný hrušní, a v něm, ani na kraji a ani uprostřed roste jabloň. Ačkoli byl teprve konec července, jedno jablko už uzrálo a leželo pod jabloní. Bylo tam dlouho, svítilo na něj slunce, a tak to v něm začalo trochu kvasit. A taky bzučet. Z jablka vylezl jakýsi hmyz, tvářil se spokojeně, nažraně, a taky poněkud opile. Nicméně nastartoval - a vzlétl. Zaletěl do lesa. Sice né úplně přímočaře, zato však plnou rychlostí. A jak tak letěl, hrozně rychle, narazil do létajícího trpaslíka. Vteřinu na sebe oba zírali, jenže to byla jedna z těch vteřin, co trvá celou věčnost, což bylo hmyzákovi hrozně nepříjemný. Pak si ale naštěstí uvědomil, že létající trpaslíci přece neexistujou a v klidu pokračoval v cestě. Trpaslík za ním sice pokřikoval hambaté nadávky, ale nebylo mu to nic platné, protože hmyzák už vylítl z lesa. Šinul si to nalevo od přerostlé vesnice, která si říkala město. Už z dálky působila velmi nepřátelsky. Nikdo, kromě jejích obyvatel by tam nevkročil dobrovolně, ale ten létající tvoreček, ještě pořád pod vlivem jabkovice narazil do stromu a změnil směr. V městečku vletěl do cukrárny, kde si u rùžovoučkých stolečkù dávaly do nosu dvě úplně "normální" dámy pudink s minimálním počtem kalorií. Hmyzák, omámen vùní umělých sladidel, párkrát zamrkal, zakmital nožičkama a spadl do pudinku. A tak, v cukrárně U Parohatého lososa bídně zahynul hmyzák na následky neschopnosti plavání v pudinku s karamelovou příchutí.
Dám ti poučení: nepij jabkovici, jinak se utopíš v pudinku s karamelovou příchutí! Ne, máte pravdu oba dva. Je to narychlo napsané a pointu to nemá. Sem ale ráda, že tě to pobavilo :)
parallelka
30. 08. 2004
je to vtipné, ale ten konec se mi nějak nezdá. Dobře si to rozjela, ale závěr a pointa jsou naprosto nulové. Jinak jsem se docela bavil a byl jsem dost zvědavý, jak to skončí. Nemůžu však skrývat své zklamání:-(