Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěnováno
01. 09. 2004
14
6
11243
Autor
halivera
abcdefghchijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghchijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghchijklmnopqrstuvwxyz
abcdefghchijknopqrstuvwxyz
6 názorů
aleš-novák
11. 11. 2008
jistý vtip to má určitě...ale pořád je to pro mě nějak málo, leč mám hříčky s písmeny a slovy ráda
hernajs.. dycky me cekfapnes ouplne newocekavane..:-) a nemusis ni trosku bafat.. ;-)
eva_s.. chybí tam dvě písmenka, která neoddělitelně patří k jedné velmi milé osůbce :o)
Stoj_Rozkrocny
03. 09. 2004
Nečetl jsem předešlé reakce, takže promiň jestli se opakuji.
LM ti chybí???? ... zvláštní způsob jak to vyjádřit.
Jinak dokonalá báseň, je v ní ukryta veškerá poezie světa.
*t (ten nápad se mi opravdu líbí)
vespa.. než si budeš zapalovat další.. zkus juknout v jaké je to kategorii :o)
jikoušku :o) tak moje profese to zajisté je.. ale tak švihnutá ešče nenysu ;o)
Výborné! Báseň mě zaujala nejen svou poetičností a dokonalostí, ale také ladností slov, rytmem, melodičností...a, škoda slov, dávám jen užaslý TIP a tleskám!
;)
počítám že dětem do školÿ a podle obsahu prvňákům jako cvičební pomůcka? :)))))
jéééé taky se mi stává, že vypouštím tímto stylem písmenka.. :o) většinou když mám vztek sama na sebe...
L.M... to jsou iniciály??? Taky bych někoho takovýho znala... :o)
No to je jasný, dnes máme 1. září,
to je ten den v kalendáři...
ať se dětem ve škole líbí a daří
TIP
sem sim pjekne nejvjeci trupka na sfjete... a ete na mekko.. je to tolik pismenek.. jako letos padalo Perzejyd.. a chybi enem ty dvje.. kery hacaly na mezi kdesi na jihu.. a pritom byly hlavou f oplaccich bo prerofnavaly hvjezdicki by padaly sporadane a ony si stihaly prat tisic a jedno pranicko.. a styrystapadesatwosum pro Tebe Ali.. tiky.. nejen za to..
P.S... f ktery ze si to us tride? asik budu muset jit promlufit s pancelkou ;-)))*