Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNový život - 10.část
Autor
IsabelTorr
5,
Když jí ráno probudil budík chvíli si připadala jako že celý včerejší den se jí jen zdál. Že se nic z toho nestalo a že to celé byl prostě jen jeden dlouhý a ošklivý sen.
Jenže modrý proužek z těhotenského testu jí znovu vrátil na zem. Pomalu se posadila na postel a pak se vyškrábala k oknu. Venku byl klid a zdálo se, že celé město ještě spí. Náhle se pod oknem, ale objevilo několik postav. Klárka poznala Sofii a Marka, ale třetí postava byla špatně vidět. Až po chvíli dokázala rozeznat Davidovu postavu, která nandavá tašky do auta. Věděla, že odjíždí a věděla, že včera se již rozloučili a tolik by si byla přála, aby ho neviděla odjíždět. Teď ale stála jako přibitá a nedokázala odtrhnout oči od muže, který v ní jako první dokázal vzbudit opravdovou lásku. Jenže teď odjížděl a ona ho nejspíše už neuvidí. Co měla dělat? Mohla zůstat stát u okna a sledovat jak její láska jede pryč a nebo mohla rychle běžet dolů a rozloučit se s ním dlouhým a posledním polibkem.
Nakonec zvítězila její láska a rozhodla se běžet za ním. Schody brala po třech a dveře otevřela takovou rychlostí, že světlo proti ní bylo pomalé. Ale i tak přišla pozdě. Jediné co viděla bylo auto, které se pomalu vzdalovalo… Chvíli tam stála jako bez duše a pak se raději stejně rychle vrátila, aby si jí Sofie s Markem nevšimli.
Hned jak zavřela dveře od svého pokoje padla na zem a brečela. V srdci měla tak prázdno jako nikdy. Ještě nikdy nepoznala ten zžírající pocit, který probíhal celým jejím tělem. Nedovedla myslet na nic jiného než na Davida a jeho mizící auto, které ho definitivně odvezlo pryč od ní.
V tom do pokoje vtrhla Sofie. Hned jak viděla Kláru klečet na zemi objevil se jí na obličeji znechucený výraz a naprosto bez jakéhokoliv citového zabarvení či zájmu pronesla, že by se už měla jít obléct, protože za chvíli musí jít do školy.