Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepod kontrolou
03. 09. 2004
2
0
3632
Autor
arthamir
pod kontrolou
hledím na západ
zažívám klid
dobrý byl nápad
s balkonem byt
vidím jak z lesa
betonové země
domů se nesa
žena jde ke mně
hledím na západ
zažívám klid
dobrý byl nápad
s balkonem byt
vidím jak z lesa
betonové země
domů se nesa
žena jde ke mně
to sk8ergirl: uf, já po tolika kritikách taky :-))) děkuju za všechny, máš můj obdiv a úctu, žes to všechno přečetla a strávila nad tím tolik času!
to Mila_cik: ani to moc námahy nestálo, šlo to samo :-) děkuju za tip a jsem rád, že tě potěšila :-)
to tehotnej_hroch: děkuju :-)) jsem rád, že se líbí... a o čempak si povídáte?
tehotnej_hroch
04. 09. 2004
to tehotnej_hroch: člověk by to do těch něžných zvířátek se smutným pohledem kolikrát ani neřekl, jaký jsou to myslitelé :-)
tehotnej_hroch
04. 09. 2004
Asi to je je fakt věnováno hlavně pro Mila_cik - mě to na konci prijde nějaké podivné - ale první část je dobrá :)
to machal: ale tak jsme se jednou s Mila_cik bavili o balkonech... a co ti připadá na konci divného? když sleduješ svou ženu, jak jde domů k tobě (a nebaví se s cizíma chlapama :-)))) ), tak je to fajn, ne? :-)) (hi hi)
Ooo dekuju mooockrat..:-*
Vidis ja rikala ze lepsi je balkon nez pradelna..:-)
Basen me potesila...a moc se mi libi..:-) Takze TIP za namahu..a povedenost..:-)