Taky se musím připojit k obdivovatelům těstoviny :-) To byl bezva příměr.
*
a mě tam ta těstovina mile překvapila
stejně jako "poházené pecičky na zápraží" - kouzelný.... vybavyl se mi letní čundr.... * * *
Ne všechno, co je efektní, je kýčovité. Vem si takovýho Warhola, kam to dopracoval, že?
TIP
Jsem čím dál tím víc okouzlen.
a to jsem si říkal, že budu na Písmákovi zlej....
Ale já to nemyslím negativně,že by to bylo jen pro efekt...já to myslím pozitivně,ty obrazy jsou pro mě efektní a zároveň realistické,mají smysl...
Tož naprosto geniální mi přijde metafora s těstovinou...je netypická,orginální,zajímavá...Perfektní je i první řádek-jsme si zakázání...pochopila jsem tě,ještě než jsem četla,jak jsi to myslela...a moc se mi líbí,jak jsi to vystihla...rybízové dny také nemají chybu...stejně jako imaginace rozkousavající vlákna...
Máš super nápady a metafory,umíš slova poskládat do efektních obrazů....
Craerassy, díky
vaneto, nechcu dělat jen obrazy na efekt; opravdu ne
Díky ti, potěšila jsi mě - ne tím, že mi to tu chválíš, ale že je vidět zamyšlení. Moc děkuju.
"jsme si zakázaní" je pro me naopak jedna ze dvou nejlepsich casti basne. Ta druha je od "řeknu: “chci ještě víc”" az do konce.
Jen to mezi tim mi brani ve vyberu, dokopat se k nemu nemuzu, i kdyz bych rada, ty dve casti by mi za to i staly, ale nejak mi tam to mezi tim postavilo blok.
Myslím si, že není potřeba výběrovat. Mě to tu takhle baví víc - víc, když vím, co si o tom lidé myslí.
Díky.
Ja rada vybiram, kdyz k tomu vidim duvod.
Rado se stalo.
Flammeo, díky.
Já vím, ale těstovina je jen slovo, které mělo za účel vyvolat představy ... žádné jiné cíle si nekladlo. Nestalo se tak, nevadí. Třeba jindy. Vážím si výtky ať je sebepocitovější.
ginevro, docela jsi mě prokoukla. Chtěla jsem se zabarikádovat v hlubokých pod, nad - smyslech a asi by mi to nikdo nedokázal vyčinit.
Vždyť jsme jakoby v poezii. Nechci říct, že úplně tam, na to si netroufám, ale ve stejné kategorii, kdy jedno slovo navazuje na další, rozvijí se navzájem. Pocity, emoce, děj.
Abych ti ten první verš vysvětlila a nebo se o to alespoň pokusila.
Nehraju si - právě teď - na blbost, ale na realitu. Ten verš nechce být vznešenou metaforou, ale skutečností; suchá připomínka, která přes ty středy a konce pořád existuje.
"jsme si zakázaní"
- nemůžeme se mít, nemůžeme se k sobě dostat, jít - druhý verš to dále rozšiřuje o pocity, které nejdou vyslovit a tím se otevřít; je jedno co v tom vězí, je to tak
děkuju moc
dadiku, dík za čtení
Těsovina je skvěla, ale dost mi nesedí hned první verš jsme si zakázaní. Autorka se asi bude hájit nějakým podsmyslem či nadsmyslem, ale mně to prostě přijde jako blbost. Nicméně jinak se mi to dost líbí.*t
Líbí se mi moc.Až teda na tu těstovinu,ta mi tam moc nesedí:)ale to bude jen můj pocit.Celkově je krásná*