Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePHENOMENON
05. 09. 2004
10
0
5070
Autor
Azathe
První a poslední,
Hrubý a něžný,
Energický a přitom tak
Nudný…
Oddaný a nevěrný,
Mně, múze - bytosti z
Éteru…
Nenasytný společník,
Onanující mým tělem.
Nedovolím si odmítnout…
Augustin_Šípek
04. 02. 2005Nicollette
23. 12. 2004Miroslawek
20. 09. 2004
Tedy chceš říct, že hlavním účelem a základem psaní děl (a umělecké tvorby vůbec), by mělo být předání nějakého "poselství" čtenáři?
:o)))
Jůů, děkuju :o)
Zoroaster: Zajímalo by mě, co pro Tebe znamená "závažnější tvorba". Pro mě je třeba většina mých posledních děl velmi závažná, protože jdou přímo ze mě (a ne zrovna z míst, kam dopadá normální, běžné vědomí). Vykonstruované metafory nemám ráda...snažím se do nich neupadnout, proto si vybírám taková slova (v názvech), která mi něco říkají, něco ve mně evokují.
Děkuji za hodnotnou kritiku, vážím si toho :o)
Záleží na tom, jak hluboko čtenář vidí do duše autora :o)
A povrchnost není všude, kde se zdá být...
Každopádně zkusím zase (po čase) napsat něco "ne-akrostich", ale potřebuju k tomu impuls, a to bude nějaký čas trvat...
I_v_a_n_k_a
05. 09. 2004I_v_a_n_k_a
05. 09. 2004
Být v područí z disciplíny
Lehat pod něj chladně
Bláhovosti pro něj tropit
Ocitat se na dně
Stát se jeho jenom stínem
To je něco pro mne
BARBAR :-)))
Teda ale poskládaný to máš pěkně - t i p
Krásnoočko
05. 09. 2004
Mnoo, tak tím jsi mě potěšil :o) Jsem submisivní dívkou, však žít v něčím stínu - to radši smrt :o)
Děkuju :o)
Přečtěte si nějaké moje další, prosím, mám hrozně málo kritik a tolik elánu psát a naslouchat!
:o((
WAUU
tak to je opravdu dílo.. velmi neobvyklé.. velmi syrové..
:o) velmi TVÉ :o)
dost dost dobré.. !!!
Líbí se mi jak pracuješ s významy..
:o) tip.. rozhodně.. ¨!!!