Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sewww.mojekniha.cz
06. 09. 2004
1
0
6219
Autor
srha
Náhodou jsem narazil na zajímavou anketu... Jde o hlasování o nejoblíbebější knihu... stojí tam, že zúčastnilo už přes 70 000 hlasujících... tak pokud chcete, tak se připojte:
Sám jsem dlouho váhal mezi J. Topolem a jeho Sestrou, Č. Ajtmatovem a jeho Popravištěm nebo G.G. Marquezem a Sto roky samoty. Nakonec jsem ovšem zvolil TS Eliota.
Tož to já se taky zapojím : jen váhám mezi Kájou Maříkem a Gabrou a Málinkou .... sákryš, těžká volba ... :-)
Já bych se i připojilo, ale vybrat nejoblíbenější knihu- standartním způsobem- je u mě takřka nemožné. Takže na to asi půjdu dadaisticky. Napíšu si na lístečky jména knih, co se mi líbí, a budu losovat :-). Z toho vlastně vyplývá, že se zúčastním....Jdu hledat klobouk...:-))
von_Tikowitz
06. 09. 2004
Děvče: Já jeden mám.
vT: :)) no u drfausta je napsáno, že je jeho nejoblíbenějším autorem... tak jsem se spolu asi shodli:)
srha: Já od Tzary nic dohromady nečetla...jen mám pár nahrávek z rádia...A ryzí dada je spíše než literatura životní postoj. Jinak ale díky za radu. A svůj klobouk si drž. Já teda svůj nenašla:-(, Ani nevím, kde jsem ho nechala ( i s hlavou :-)
Já jsem hlasoval už někdy na jaře. Pro velmi málo známou knihu, ale skvělou: Oriana Falocci: Se il sole muore (Ak zomrie slnko; česky asi nevyšla).
Umělecký dokument. V době přípravy cesty na Měsíc žila autorka (prominentní novinářka, nositelka Pullitzerovy ceny, interviewovala i prezidenty) asi rok mezi kosmonauty a z toho tu knihu vytěžila.