Tak ti nevím, ani Albert neví. A ten ví jinak skoro vždycky.
ale zkusím se teda tvářit:-)
Jo ty rýmy, já vim...ale kdo by se s tim pořád patlal, že jo..:-)
Tak dík za typy a za výběry a honem něco napiš ať ti je můžu oplatit, jak jsme se domluvili :-))
mno - zatím tady mám jen řešírnu, tak mi koukej hodit TIPa aspoň tam - je to absolutně nejdiskutovanější dílko na písmákovi za celou jeho osmiletou historii .. ;-))
btw - nemáš za co děkovat - v reálu rozdávám tipy mnohem benevolentnějc, než když se dostanu ke klávesnici, takže si toho važ ( aspoň trošku, nebo se tak tvař, ať si můžu přijít důležitě ;-)) )
cha - máš blond vlasy asi tak jak já - jen v textech .. :-)
ty rýmy tady občas ne-e a obsahem taková oddychovější - ale - TIPík si zaslouží - to ju .. :-)
až na něco je to fakt pěkný
Stejně je ta básnička nádherná.... Máš talent, tak ho neplýtvej zbytečně.
Tahle je moc hezká, je v ní (myslím) hodně citu a proto se mi líbí...
Po drobné úpravě Tvých veršů, která mě přiměla o téhle mimořádné básničce více přemýšlet, mě napadlo: A co bylo dál? Když se po roce Malý princ vrátil zpět na svoji planetu, našel tam ještě růži? Co když už tam nebyla, protože jí přeci jen někdo ublížil? Vždyť měla na svou ochranu jen čtyři malé trny. Co když jí zahubily baobaby, které se v princově nepřítomnosti přemnožily? Co když se nevrátil včas...
A co když se nevrátil vůbec??
To je otázka..
A nevrátil?
Řekl bych, že asi ne. Podle všeho přestal malovat slony v hadech, vyučil se řezbářem a nakonec našel i docela poklidnou mechanickou práci na nějaké menší poště zapadlého okresního města na východě Čech.
I když kdo ví.
Ale ty slony nemaloval Malý princ...
Východ Čech....třebas v Aši? Ale to je docela dálka. Myslím, že na jeho planetě mu bylo lépe. Země je pro něj přece jen veliká...
Aš je ale na západě :-)
A jak víš že je taky nemaloval? - jak jinak by si rozuměli..
Fajn, zeměpis by Ti šel :-)
Není o tom zmínka, že by je maloval... maloval je vypravěč. A ten taky namaloval pro Malého prince beránka v bedničce.. Pokud si tu knížku dobře pamatuji.
A taky tam neni zmínka o tom, že by se stal pošťákem, to všechno já vím..,
ale přece nebudu do básně opisovat děj knížky. A od té básničky se odvíjí debata
nebo ne..
A autor jsem já a omezen jsem jedině svojí fantazií :-)
Proč ne třeba zubařem? Ten by se mi docela hodil - vypadla mi plomba :-( Navíc na řezbáře byl přecejen moc Malý....těžko si představuji, jak by dosáhl na hoblík a hobloval třeba nějaký prkýnko....
Ale autor jsi Ty :-)
Určitě by tě moc rád vrtal.
Myslíš, Autore? :-)
Každopádně to odkládám, protože zubařské křeslo...ba ne, to je mi milejší ten řezbář s pilkou v ruce...
Chtěl jsem ještě dodat cosi o hoblování, nicméně to už radši nechám být.
Co tvoje nové dílko?
Vypadá to, že tvojí novou inspirací se stal tatínek..
Četls ho?
Novou inspirací? No...to ani není inspirace, mně už se o něm i zdá /v ne zrovna dobrém smyslu slova/....nevím, možná to dělá i naschvál...ale už mě to nebaví.
Já myslím, že docela povedený! Dávám tip.
Zajímavé. Trochu, jako kdyby se ti slilo pár věcí dohromady, ale výsledek se mi líbí. Veršování mi připadá příjemně nenásilné, možná bych ti vytkl jen pauzy mezi různými slokami nebo verši - daly by se udělat líp.
Celkově Bzz*
Dík, asi máš pravdu, zkusím se na to ještě podívat. Mimochodem:
Verš, bez Verše, s Veršem, s VeršI/Y
Hrad, bez Hradu, s Hradem, s Hrady
:-)
(to je ale blbost,co?)
trochu zvláštní...
malého prince jsi dovedl zas někam jinam, je to zajímavý a docela neobvyklý pokus, ale moc mi to nesedne
K tomu skloňování: což takhle stroj? Nebo snad myslíš, že se řekne k veršu jako k hradu?? :-)
Jinak díky za Malého prince...
vždyť tam píšu, že je to blbost..
Tak jo... je to blbost :-))
"každý jsme zodpovědní za svou vlastní růži" ...tak nějak to bylo.. teda ta báseň to neobsahovala, ale v malym princovi..ne?
líbí*
wooooow,.... moooooc hezký! papap, aika:-)