Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(Zlý) sen
08. 09. 2004
2
1
3187
Autor
ArtRoza
Stopy leta vedú za horizont
A teplo
Sála už len zo spomienok
Listy v parku nečakali na povel
Hrabeš ich
Na kopu
Aj s obálkami
A známkami ich páliš
Vraj odosielateľ je (ti) neznámy...
1 názor
Hm, mno asi mam naozaj velmi dlhe vedenie. A(lebo) obcas ma naozaj vsetko svoj cas. Az teraz mi Sykorka, doslo ako si toto dielko chapala ty, a paci sa mi to viac :)) Davam si to do poznamok medzi riadky, dakujem :)
jaaaj, baby baby :) tesim sa, jak si tu tak citam spomienky na parky a dojmy, tak som si spomenula ze mam niekde rozpisanu poviedku (alebo ako to nazvat, to male a kratke co sa pise do konca riadku...) co sa odohrava v parku. Tak sa na nu musim pozret a dokoncit :)
Sykorka, mno ta basnicka bola skor o pomyselnych listoch co som nikdy nenapisala a neposlala... tak som ich vsetky pozbierala z pomyselnych suplikov a rozvesala po stromoch, az z toho vysiel cely park, prislo mi to take krajsie, ako kopa v nejakej krabici alebo pisacom stole. A zbytok je o tom ako som sa bala a preco som ich neposlala.. Ale to uz bolo daaavno :)
tak veľmi mi niekoho pripominas!!!
Aj ja mam taku jesennu spomienku - na fotku, kde som s Bix a okolo je vsetko hnedo - zlto - cervene... A aj mna ta spomienka hreje (dakujem za pripomenutie)...
S tym odosielatelom - to je vecna krasa prirody, ze clovek nieco robi automaticky a nad nim je to uzane a mudre, co dava zmysel svetu... a je krasne si uvedomit, ze jestvuje toto nad nami ako odosielatel listov, co nesu stromy....
:o)
a tie fotky ake z toho boli...:) btw, preco si sem uz tak davno nedala nic nove?
Kocecka, nikdy som si to tak nahlas neuvedomila, ale vzdy pri tejto basni sa mi vybavi ten park, kde sme raz na jesen boli fotit a ohadzovali sa liistim, ktore boli zlte a cervene jak to zapadajuce slniecko. A milo hreje este teraz :o)
okrem toho, ze je nadherna, este aj vela pripomina... mooc sa mi paci ten listovy obraz, cela ty ;)