Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKočička
09. 09. 2004
6
0
4000
Autor
andromeda
Hledá se kočička,
na okně seděla,
stočené do klubíčka
tělíčko měla,
na zahrádce pod oknem
na sluníčku přede,
spokojeně hoví si
na koberečku šedém.
Až ji deštík probudí,
pochutná si na mlíčku,
na půdě si k obědu
chytne malou myšičku.
Pak pacičky umyje,
stočí zas do klubíčka,
Anička ji přikryje,
-spinká naše kočička...
Milan_D_Nejedlý
11. 09. 2004
ta naše žere jenom granule, nic jiného nechce a mlíčko vůbec ne, jenom vodu........
To je moc roztomilé... miluji kočky a setkání s nimi mně vždycky potěší a odežene chmury.... Vzpomněla jsem si na písničku.... Malé kotě spalo v botě.... kotě je solidní, nervy Vám uklidní a je to pravda.
Díky a veliký TIP....
A jakou barvu má Vaše kočička nebo kocourek?
Kočička,
malá, šibalská má očička,
když mlíčka ucítí vůni libou,
zavrní, přiblíží hlavu roztomilou.
:o)) moc roztomilé
papouch, Robus, Nalim67-děkuju
vesuvanka - děkuju, je to kocourek, hodně divoký, škrábe, kouše a nechce poslouchat....je bíločerný, na čumáčku má krásnou černou skvrnu...
Černá skvrnka v bílém moři,
oči vzrušením hoří,
řady bílých nožíků,
dělají pěknou rotiku....
:o))
Fouckault-děkuju, moje děti se ani jedno nejmenují Anička, ale to jméno mi tam prostě pasovalo.......připadá mi takové krásné, pravé, české.......
Janičko-Vesuvanko, někde jsem četla , že kočky prý byly uctívané ve starověkém Egyptě.........něco jako posvátná zvířata.....je to zajímavé.
andromeda
máš pravdu, kočky byly ve starém Egyptě posvátné a uctívané dokonce natolik, že byly po smrti i mumifikované...