Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnad...
09. 09. 2004
3
0
3045
Autor
Elanor
Ohně. Spoutal a ovládnul oheň. Žhavé koule mu poletují kolem těla jako planety a on je jejich středem vesmíru. Stejně tak jako mým…
Snad se zrodil z hvězd.
Snad vyšel z čistých vod.
Snad je to normální kluk s neobyčejným úsměvem.
Snad to nějak zvládnu.
Snad mu to konečně řeknu.
Snad by mu to mohlo konečně dojít.
Heh, na tom něco je :o)) Občas je lepší si udělat jasno, než čekat - mně už se to párkrát vymstilo.
Líbí se mi (obzvlášť začátek, konec to trochu kazí), t*
No řeknu T iproč, Ty jsi jezdil za náma, protože nás je víc:) a tak jsi prostě podlehnul nátlaku většiny:) ale myslím že y to nebylo tak marný... bysem do toho šla, terezky určitě taky by toho šly a tak to dáme do hromady:) TĚŠÍM SE!!
No řeknu T iproč, Ty jsi jezdil za náma, protože nás je víc:) a tak jsi prostě podlehnul nátlaku většiny:) ale myslím že y to nebylo tak marný... bysem do toho šla, terezky určitě taky by toho šly a tak to dáme do hromady:) TĚŠÍM SE!!
_birkoffe_ kdy tě uvidím má oblíbená pivní hlavičko? :) stačí mi tě zatím potkat na písmákovi:)))