Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNahota
11. 09. 2004
4
0
4526
Autor
Lotoska
Slova zašedlá
na patníku
ve světlech aut
odráží samotu
stojící stromy opodál
skrývají svými větvemi
náhle odhalenou
nahotu
nahotu - samotu.....to ne....nalada je to z toho citit, ale vyjadreni je takovy prumerny...:-)
kdyz ono slo o ty patniky, ne o me:-) ale dik, i takovy nazor se ceni a potesi:-)
shrnuto, podtrzeno...tak to je moc fajn, zase se nekdy zastav :-) taky fajn den.
podezdívka
09. 11. 2004
No když si to někdo v ten okamžik představí tak ano :-) kuju moc za pozastaveníčko a típek:-)
Luky_0001 : nejde mi o típky, takže vážně neva. Mě tak napadlo, nic víc. Každý tu píše pořád takový to ohraný téma, tak jsem si vybrala patník, abych taky vložila něco jinýho. Jen hrátky se slovy. Kuju :-)
No je to zajímavý. Neřekl bych, že to je kýčovitý, ale takový nepřirozený. Ale jako zachycení pocitu je to celkem dobrý. Ale na tip asi ne.
Bacil: Efekto - kýčová??????? Proboha proč????? Ani jedno z těch označení mi k té miniaturce nesedí ... jasně, každej vidíme věci jinak.
Naopak, hezký náladový obrázek. Zachycení chvíle. *t
No možná jo, já jen kdysi při noční jízdě autem poskládala pár slov vypovídajích o těch osamělých patníkách ponořených do tmy...kvantum projíždějících aut, každý ten svůj děj a okolo ty spásný stromy.
Tahle je možná moc efekto-kýčová na můj vkus, ale jistý půvab jí nelze upřít.