No....všichni jsme nějakým způsobem psychicky narušení, jen někteří víc....o tobě to víme dávno. Z tvých věcí jsem většinou znechucená (a mimochodem, fakt se mi nikdo nemůže divit), nicméně tohle celkem šlo...*
Oooo, tak 2. vlaštovka.. :-o :-D
Mno, šupky dupky do dalšího klubu- coby 1. zdejší vlaštovka.. .o)
snad tě to moc nevytočí, Repe, že tě budu cpát do zlata - s úctou tvá hanča magdalena mařka :o)
i ty poetická duše... ;o)
pozdravuj, jo?
Milly dík za avi - pošlu taky, šak zmizej naráz dyby se u někoho potkaly... :o)
avi :-) (tohle se mi dost líbí)
Jo, furt sem lezu........, nemůžu si pomoct..... je to krásný moc.......
-V-
:-)
no já věřim,však ms bylo taky skvělý,až na to strašný vedro,ale zase těch kapel...:)))příště ale dorazim,když se to zas nebude třískat...i když přes šk.rok tolik akcí není:)
Jo.
Hele, jestli sis to užil.. Bude zas něco jinýho, ale bylo to fakt skvělý!! Napíšu o tom zprávu asi- a sid dodá fotky, doufám..... :-)
já nevim...to už je jedno
no já sem byl na mighty sounds žejo...jinak dorazim taky...kurva:///
A proč jsi začal vůbec mluvit o ději? :-) Příběh tam je- příběh v okamžiku..
To jsem ráda. :-) (hm, měl jsi vidět včerejší/dnešní Vulgar party .-)).
to ale není děj milly
to je jedna myšlenka,jeden okamžik
ale don't get me wrong
já nemám rád v poezii nějaký příběhy
a tohle se mi líbí,však je tady taky můj tip kurva...:)))
Domingo, fajn. :-)
Víla mi tam sedne- je to moc krásný dílo........ Líbí se mi.
Domin.go, děj je přece jasnej- teda děj- spíš výpověď- popis pocitů.....- hej, tomu bys přece měl rozumět! :-) Nechápeš to?? Já to beru tak, že když ho pohladí, když ho ochočí, tak už nebude tak divokej- jenže co když ho chce právě proto, že je divokej- třeba...??
Velmi mi blízké téma- vlkodlak i víla jsou tam přesně pro mě. :-)
tak sem píča no
zastřelit se kvůli tomu nepudu
a žádnej děj tam furt nevidim
peace
domin.go, tak to jsi, s prominutím, piča - teda ne, že by to byl literární klenot, je takový můj tvůrčí poklesek - ale ten příběh je tam dle mého tak zřetelný, že ho tam snad musí vidět i slepej. To zas mě jako neser. Proud slov, pičo, vole - dyk je to až polopatisticky srozumitelný - nebo jsem já ten mamrd?
já tam nevidím děj...teda...pro mě je to prostě proud slov který na sebe nenásilně navazujou...a je to hezky zvukomalebný,dobrý výrazy a obraty,ale že by to bylo o něčem...jenom to hezky teče...skoro jako písňovej text...
Rejpání, nerejpání, ale kdyby vílu vypustil, tak o čem by to pak bylo? Takhle je to založené na dvou archetypech - víla x vlkodlak. Nic moc origoš, ale proč ne, že. Ale fakt nechápu, proč vadí víla a vlkodladlak ne. Tady mi uniká ten myšlenkový pochod - buďto mi to dílko nic neříká - OK. Anebo jo, ale pak tam ta víla patří. Ono je to takové pohádkově naivní - takže buď na tu hru přistoupím, nebo ne. Fakt nevím, co by tam mělo být místo víly.
já bych ji úplně vypustil:)) ale to je detail,jenom rejpu...:))
Díky za opakovanou návštěvu, člověka to vážně potěší, ale fakt nevím, co vám vadí na "víle" - dyk to není víla nijak patetická - prostě normální oslovení - je to tam kvůli kontrastu - víla jako něco éterického, čistého - a vlk jako živočišná, dravá síla - co byste tam dali místo víly?
(ale ta víla nesedí)
jinak fajn,fajn...dík za avi:)
fuu, fajn..... konečně se někomu zalíbila- mimo mě.... :-)
teď mě ještě napadlo....
nemam rad basne ve vetach, ale tahle neni spatna*
Hej!!! Stále nikdo zde...........
tohle je moc krásný.......- vážně, když jsem to recitovala svýmu Partnerovi, taky to na něj dost zapůsobilo...... :-)
Vážně se mi líbí, jak jsi propojil myšlenky se slovy a protože vlčí klub jsem ještě nezaložila (nebo už existuje?), tak dám aspoň klub chytací za srdce, i když teď klubový avíza nefungujou... :-)
-t-