Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePod proudem utopená žula, popukaná,
15. 09. 2004
6
0
3392
Autor
Tristram
Pod proudem utopená žula, popukaná,
Bolí, když ti zatloukají skrze tváře hřeby a stejně tolik bolí když tě milují.
Jsou jak krutovládné příliš věrné ženy, nebo coury co se nepřejí.
Tisíceré díky pane bez šeříků, i tobě pane bez květin.
A na to třináct kolibříků s chutí ojetin.
V každé váze jeden pomník mojí, v každé druhé vaší bolesti,
vy se vpište do análů, co já potom s tím, když srdce oklestí.
Bílá stopa zvířátka jež zahynulo, černé tlapky co se v křeči svíjely.
Zelené a modré zaujetí květy bez srsti.
A co ty? Chlapče bez kufříku, jsi spoután.
děkuju..
tolik obrazů to ve mě dneska v noci vyvolalo, tolik parafrází na věci které mám rád..a které jsou ..důležité?
asi..
Kryl, Nohavica a další..ti tam jsou..já taky..
Miroslawek
18. 10. 2004Miroslawek
17. 10. 2004
nebo taky úprkem pád :I zábava, jsem zvědav jak to zvládnu, dkěuju štěstí se hodí ¦]
kouzelná_květinka
05. 10. 2004
no, v poslední době mám hodně uspěchaný život, až mě z toho bolí skoro pořád břicho:o/..
esej jsem napsal, úvody k maturitním otázkám ne..když je nenapíšu do čtvrtka, bude zle a dnes nemám čas..:I
útěk, spíč úprk, chvat ..
kouzelná_květinka
05. 10. 2004kouzelná_květinka
04. 10. 2004
waw ¦] kuju.
lépe bude, snad, nechme se překvapit, teď abych zas eběžel psát o panu Karlu Jaromíru Erbenovi. Asi měl svou Matku hodně rád..
Sn_vojáček
15. 09. 2004
I já mám jako Sn_vojáček pocit, že žulu, ale i jakýkoliv jiný kámen bolí rozbití nebo ohlazení, takže samotný název je výmluvný.... metafory v básni smutek a bolest umocňují..... Věř, že bude líp....
Tip