tak to chodí...láska a zklamání, ale to přání úsměvů bez přestání na konci se mi líbilo.Celé je to docela povedené :-)
No... Né každej to má v sobě, ale ty jo! A ještě k tomu si svíráš cit tak dlouho, abys o něm mohla psát... Závidím ti... *
něžný...zamilovaný.. smutný.. bééé
... vážně moc hezký *t ;o)
odpusť, ale to snad není ani romantika jako místy spíš infantilismus, ale to asi (doufejme) přejde ;o)
je to romantika:-)
ale, to víš, jsem,nebo možná už byla jsem zamilovaná...
tak to ať tě nepřejde ;o)
Morst: je to zvláštní, ale nikdy bych neřekla, že něco podného napíšeš. Překvapuješ mě čím dál víc. Jsem ráda, že to tak je...Lidi se mění a mohou se měnit i k lepšímu...Je to milé dílo, ale pořád v něm hledám něco víc a nemůžu se dopracovat k ničemu...
Morg.:možná že se nemůžeš dopracovat k ničemu kvůli tomu že tohle je moje individuální situace a ne situace, se kterou by se mohlo ztotožnit víc lidí.
P.P.: :-) aha,to závěrečné věnování na konci prostě musí být...
mimochodem ukradli mi mobil tak si můžeš vymazat moje číslo:-)
P.P.: Je to moje chyba pane, teď mám víc a víc dojem že je opravdu konec.toho,co právě začínalo ale ještě nebylo. O věnování přemýšlím pořád,ikdyž věnování píšu většinou dost opožděně.
Ulita.:jé:-) tak to mám radost,gerschwin je geniální. verzí ukolébavky je totiž víc, jednou se zpívá operně, po druhý jako jazz... každej má svojí verzi:-)
No, to jsem taky zjistila... jenom na tom CD co mám doma jsou ty verze asi 4...
já myslel závěrečné věnování :)
vztah je vždycky křehká věc. ale některý věci musí ustát, aby za něco stál.. třeba -kdo ví?- by to nebylo ono..
..on by nebyl ono :)
Všem díky:-) :
ulita:ale asi bych potřebovala osvětlení
Auss.:každej člověk si ho zaslouží:-)
Sn_v.:no jo,něžný.co láska nedokáže?
hůř se hledá rytmus, ale jemně plynou slova.. opravdu jedno zaváhání znamená úplný konec? snad toho, co nikdy ani nebylo.. a co zkusit dát věnování do prologu? jinak je moc fajn vidět křehkou morasten :)
No zpívala jsi na kempu Summertime... já to tam fakt slyšela asi podruhý v životě. Tak od tý doby smažím doma Gershwina, akorát nikde nemůžu natrefit zrovna na tu verzi, kterou jsi zpívala ty...
Hezký.. Ne, krásný.. Může si někdo takovej cit vůbec zasloužit..?! *
jé, ta je krásná, to je uplně jiná Morasten než ji znám :o)
Lenka Filipová Ti to možná naspívá ;o))) Tohle já můžu *
dobře rýmuješ... a dlužím ti dík - objevilas mi Gershwina...
Tip!!! Tak tohle já dneska taky můžu. Ježiš, to je tak něžný...
No, i se mnou je to vážný, zdá se...