Děkuji MOC za ta krásná slova, to si snad ani nezasloužím.
oceňuju moc. Krásně výstižné, pravdivé a přitom opravdu bez zbytečných okeců-mnozí by z takové myšlenky udělali epos :o)
takže dávám tipa, moc se mi tohle dílko líbí*
Každý se na to dívá jinak, ale díky za slova.
moc dobré..
..jen ten druhý řádek mi tam nějak nesedí.
...pointa v pár slovech - tak to mám rád T
To je krásné, MOC mi to potěšilo, veliký dík
:o), jasan, to můžeme doma :-)
Ach živote, živote
nubuď přeci k smíchu
o snech, ránech, červáncích
napovídej tichu
t. pěkná
Jak mám rozumnět tomu 3/5? Ale díky za T :-)
Jak mám rozumnět tomu 3/5? Ale díky za T :-)
3/5 znamená průměr...s tipem to znamená lepší průměr :)
* hlavně za obsah, je to opravdu ze života
Děkuji za tip a přeji krásný den Sn_vojáčkovi.
A to sklíčko je určitě růžové, že?:o)
nnn....je to přesně tak jak napsala vesuvanka, nenapsala bych to lépe, cítím to tak, vesuvanko díky.
lancelott - růžové :-)))))
Díky všem...
nnn - ale díky za Tvůj názor, líp to ale napsat neumím, já to tak vážně cítím
Vynikající..:-) A pravdivé...TIP -**
...já bych skončila : však žít je tak těžké... kvůli rytmu....ale je to T-tak....
Mila_cik díky za TIP :-)
Bezinka díky za Tvůj názor, už to tak asi ponechám, ale asi by to tak bylo třeba lepší, uznávám
Krásná miniaturka... a je v ní tolik pravdy.... díky a TIP
vesuvanko, darksky díky, hezký den
čekal bych, že ta druhá část trošku objasní to sklíčko. takhle mi to přijde jen jako nástroj k dosažení rýmu. v celkový myšlence zbytečnost.
snít sklíčko? žít sklíčko? >>> to je hloupost, a to mi vadí.
vesuvanka, darksky: jak to vidíte vy?
nnn
Jsou to dva mezerou oddělené verše a slova v nich mají svůj smysl
život je přirovnán ke křehkému sklíčku v ruce.... on také je křehký a ta metafora je výstižná - je i v našich rukou. Další verš se vztahuje k životu...Je jasné, že sníme a žijeme život, nikoliv metaforu (sklíčko), která patří do verše prvního. Podle mě je miniaturka dobře napsaná.
no.... nemůžu s tebou souhlasit. miniatura by právě měla sedět ve všech bodech. neměla by bejt ještě navíc půlená. takhle je to nesmysl.