Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdybys
18. 09. 2004
3
0
3203
Autor
Julinka
Kdybys
Kdybys mě jen chtěl milovat
Jak já miluji tebe
Kdybys mi chtěl svou lásku dát
Poznal bys i sedmé nebe
Kdyby tak tvé krásné ruce
Dotkly se jednou těch mých
Nebrečelo by už mé srdce
Zněl by v něm tvůj šťastný smích
Kdyby tak jednou tvoje rty
Bloudily kolem těch mých
Hned našly by je moje rty
A ztratily by se v nich
Kdyby tak nebylo nemožné
Splnit tyhle mý přání . . .
Lásce se nikdo nevyhne
Ty ale schoval ses za ní
Pocity fajn, technické nedostatky rýmů (mám věčně stejnej problém), celkově ujde.
Myslím že to chápu:o),ale přeci jen je to takové kýčovito- přeslazené.Na druhou stranu je to docela hezky napsané.
Přesně tak, KÝČ je to slovo, na který sem si nemohla vzpomenout, když sem si říkala, co je to vlastně zač... no příště to snad bude lepší...: )
Ani mi to nepřipadá jako z 19.století, spíš mi tam ta nespisovnost neladí. Kýč...hm, možná, ale není to nejhorší. Zkus napsat třeba povídku, nebo něco veselejšího... ;)
No, nespisovnost. "Mojich" já nerad. A jinak takový klasický zamilovaný...jako když se někdo zamiluje a proto zkouší psát básničky. Přičemž podotýkám, že jeho první by dopadla mnohem hůř než tahle...:-)
"Lásce se nikdo nevyhne
Ty ale schoval ses za ní..."
Za tohle jednoznačně Tip*
Přesně odhadnuto: ) Přemýšlela jsem jestli spisovně nebo nespisovně a zdá se že jsem zvolila špatně...:-/ Ale dík.
P.S.: Možná by stálo za to to přepsat do "spisovný formy"... ?