Zoro...škoda, že nemohu říci, že je mi to líto...neuměla bych ale mluvit s někým, kdo mi nutí jednostranný a zjednodušený pohled na věc...
Ne, f_moll myslelo, abys nebral tak zatraceně vážně sám sebe... jsi taky jen člověk..a občas jsi v kritikách dosti mimo..
a ...tohle prostě špatně rozdýchávám - rádoby pomazaný hlavy, co raděj, a samy si přitom neviděj na špičku nosu..
Promiň, Crae...už mizim.
Zoro...souhlasit s tebou znamená podrobit se právě jedné pravdě...a mé dílko pochopil každý kromě tebe, nebude to tedy tím, že pravda je v konci, kam jsem ji položila a ty jsi nedočetl? náboženství má určitá pravidla a pak tedy ti, kdo s ním nesouhlasí jistě musí mít svoji pravdu, nemyslíš? není potom jen jedna..
f_moll...tebe tu ráda vidím, bojovnice:-)
Zoroaster... nejsi ty zase trochu mimo? Zkus se nebrat tak vážně...
:)
Zoro...jsi malinko mimo...tady u mě mluvím o své pravdě (navíc ne jako o celku, ale o jednom jejím obraze)...je víc než pravděpodobné, že ta tvá je někde jinde...
navíc bych si s tebou dovolila polemizovat o tom, čeho se mám držet...blbounký blondýnky už malinko vyšly z módy, kloučku
Zorro : avízo bych příště prosil u něčeho smysluplnějšího, než je tvá sebestředná onanie.
Děkuji za pozornost.
Nenmám co dodat. Nemám sil přečíst si všechny příspěvky. Nemám pocit, že bych řekl něco nové.
Mám dojem, že už to vše řekli ostatní.
Nechybil jsem.
*T*
dream...ty jsi kouzelná...rozdáváš radost svými obrázky..děkuji:-)
Velmi zaujalo. Nemuzu jinak.
Neumí nesouhlasit tiše ...
a umí tiše souhlasit?
Co, že snad klišé...?!?
... A pak mi řekla mamlasi!!!
Trošku jsem to (se) vzal zlehka, promiň... (i když ty mě taky nešetříš) :))
A teď vážně (nebo hlouběji). Pominu-li, že na mne (na tebe) je to psáno aš dost "ladně" a že mě občas svým psaním zamotáš hlavu (jestlipak by to platilo i v mluveném slově?), tak musím uznat (ač nerad, páč to uznávám poslední dobou nějak často), že se mi to líbí. Ale...! ... kdybych to měl vzít z hlediska odborného (hrozný slovo), řakl bych, že druhá polovina (to je opak první) je tak nějak moc přerývavá. Ale...! Jelikož odborník (zas to slovo) nejsem, tak je to v pořádku...
Tudíž mou kritiku, Craerassy , neber moc vážně. Hlavní je (ono to teda asi moc hlavní neni), že mě se to líbí a kdybych ti nedal tip, tak mě tu lidi ukamenujou (ba ne, toho se nebojim - virtuálním kamenem to nebolí).
Další "zkritizuji příště, páč jsem v časové tísni (resp. je půl třetí ráno a jdu spát). :))))
Tííííppp,,,,..... . . . . .
Mephe...cokoli v nás si v sobě často odporuje, nečekej, že ti dám jasné odpovědi, když je sama neznám..kdybych je znala, neměla bych inspiraci psát...:-)
Psát v otázkách je jedna stránka věci, ale psát v odpovědích udržuje rovnováhu.... :o)
Mephe...ale zrovinka u téhle jich pár je přeci...
Jakou váhu má nejistá odpověď oproti odpovědi vyhýbavé, či snad přímé? A může být odpověď otázkou???
odpověď může vyvolat otázky...nemůže být otázkou, pokud je za ní tečka...nejistá odpověď není odpověď..je to jen obava, že budeš pochopen...ale to je na dlouhé diskutování:-)
To je, ale slyšel jsem co jsem chtěl. U tebe mi právě často připadá, že tvé odpovědi jsou oněmi obavami....
...a nejen tečkou a otazníkem nemůže být. Odpověď otázkou nepřináší co je očekáváno, ale pouze přesouvá otázku (zde je odpověď s otazníkem zrcadlem) do jiného směru...
Mephe...kdybych byla oproštěna obav, psala bych povídky:-)
odpověď s otazníkem je otázkou, na tom trvám.-)
Myslíš si, že bez obav nelze poezii psát? A co prožitky, radost, zklamání, nebo fantazie?
A v povídka že nelze psát z obav?
Jinak s tou odpovědí s otázkou - to se snažím celou dobu říct... :)))
ale jde..já neřekla, že to nejde...já si jen chci ukrást kousíčky, které nechci pustit ven...jsou jen moje, nepatří nikomu jinému...ty se dáváš cele, když píšeš?:-)
Já ne, ale nemohu z jiného důvodu. Byl bych pak nařčen z vulgarity... nejen jako slovem, ale "dějem", významem, a navíc by to asi nikomu moc nedalo.
Takže ze své rozpolcenosti vybírám jen to, co je fajn, milé, pěkné a uhlazené. A to lůno vlastní nestability, zrůdnosti a krutosti vlastní duše si nechávám pro sebe, abych se měl v čem topit.
Možná, že je na čase trochu těch počitků uvolnit. Zbavit se nastřádané zloby, kterou chytám od ostatních lidí a filtruju jako tlející játra, toxikovaná existencí jež si říká společenstvé lidstva.
Jenže znám i dobré lidi (jako jsi "možná" ty :o))) a přece do nich bych neměl rvát to co sami (třeba ne tolik a s takovým vnímáním) zažívají. Tudíž klauni bývají smutní...
To jsem se zas rozjel, co... snad se nebudeš zlobit.
nařčen z vulgarity? copak jsi tady nečetl dílka, která ji obsahují? některá jsou víc než upřímná a není tam cítit vulgaritu jako takovou, ale spíš jako výkřik, otevírání zakázaných komnat a bolest...tak nějak to vnímám já..jsou tu samozřejmě i věci, nad kterými je člověku zle, protože cítíš, jak chce autor zaujmout a oddělit se, ale to je asi zase jiná kapitolka...
v téhle přeslovní smršti
kdy jeden o druhého verše mrští
si dovolím dát jeden tip
už aby člověk padal
jinak by jednu chyt...
T***** :o)))
Je krásná z mnoha pohledů...
chmň... jedna z těch lepších
Crae y arth...pěkně jste se tu vyřádili :-)...no ale pěkné to je,*...
Jéé, ta je vážně skvělá, dost mě oslovila.t.
pravděporodními bolestmi!!!
Nedivím se, že báseň vyvolala na sto kritik, je totiž nádherná!
fuj ! ty jsi studovala hygienu zdraví - přiznej se
jak chceš
nahradit
Pernod a Calvados
takovou žbrndou !?...................sonet_:-)
Já popíjím chilské červené... :)
Pišta...a joooo...tak z toho chíílííííš:-)))))
sonet...já dělám do dezinfekce:-)))
je tam jedno předlouhé slovíčko, které jsem nebyl schopen napoprvé, napodruhé, napotřetí přečíst (ale to je moje chyba)
moc se mi líbí C., T*
crw.
Crowley...tebe jsem tu taky předlouho neviděla:-)
tak to ja vzdávám
jsem vyznavačem
tanínu v pozdním sběru !
PIŠTO ! máš přednost
od teďka jenom o dezinfekci
aby zabrala
až do vyčerpání všech znalostí...................sonet_:-)
Sonet: Vaše galantnost je hodna ocenění, pane! :)
sonete, až naočkuju Pištovi psinku, tak z tebe udělám ředící tabulku na dezinfekci!!:-))))
naočkuji se ozonem
polknu dvě tablety
dexfenmetrazinu
a BDÍM !................................sonet_:-)
C.: dlouho jsem tu nebyl...
asi tě zas budu muset skouknout
(ale napsalas toho příšerně moc..!)
:-)
Crowley...nemusíš zkouknout, neber to jako povinnost přeci:-)))
jsem ráda, že jsi zpátky:-)
jedna z nejlepších co jsem od tebe četl****
bývají věci
patří ženě
něco je příliš uklizené
Ach jo, Crae, nech toho. Je mi smutno. Máš to krásný.
*tip
HyperPozorovatel(bola): Já z Crae souhlasím. Je to ukecaný a prostý. A výjimečný pouze v její vygumované (víte, co myslim) tvorbě.
Hodně ukecaný je však jen začátek.
Myšlenka je prostá, přesto se zdá, žes zachytila podstatu a to velmi citlivě. Text je nanejvýš čtivý. A není to jen tvou předešlou tvorbou, ale i tvorbou ostatních písmáků.
Opravdu tohle po tobě Jinovata chtěl? Výsledky to jistě přináší, ale já myslel, že půjde o tvorbu ne okecávací, ale plynulou bez zbytečných slov, což je podle mě asi nejtěžší. Napsat čtivý, obsahem a originalitou nabytý text pro náročného ale i prostého čtenáře.
sakra - to je tak hezký, že se mi do toho nechce ani navážet ... ačkoliv je to téma na navážení jako dělaný ...
pozorovatel...Jinovata je důvod, proč tu tohle je...chtěl bez náznaků a já mu ji slíbila...tohle je ode mě malinko podraz ..on to určitě pozná:-)
- je to takova zenska poezie......takova zrala....jako dobry rocnik leta ulezenyho vina.....jeden tomu tak rozumi....tak to procituje s tebou.....vis..:-). TOhle je podle me poezie....dokaze to ve me probudit city, oslovi to.....a i kdyz pichas vidlickou do oka(to pouziva moje kamaradka Bozenka..:-)....tak zkratka pichas tak krasne....ze jeden zapomene jak to boli a musi se pritom usmivat...:-)*
Andulka...Boženka musí být skvělá holka...už jsem tu od tebe o ní slyšela...víš, já ji nepsala se splínem..je to spíš jen přiznání,jak to vnímám já..:-)
Wu...
do kadeří prsty propletené
pečlivě uložené ...ukrývám
a tajně sny si v noci
k tobě mlsat chodívám
v noci ti křídla svítí černě
a když si přivstaneš...
sny jsou věrné...
tak jednou možná
přistihneš mě....:-)
alternative4...kluku, kašli na tipy, ráda tě tu vidím:-)
Andulka Šafářová: Nejen Boženka, ale i pozorovatel píchá tak krásně... Jen ta vidlička je trochu jiná... Crae by ti mohla vyprávět...
Crae, počkej až Jinovata příjde... ten tě... propíchne vidličkou!!!
pozorovatel...ty jen popichuješ...ale až budeš velkej chlap..kdoví, možná se i trefíš:-))))
...ale až se trefim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...se nestačíte divit. Propíchnutě jako balónek.
pozorovatel...tvá fantazie je tak dětsky zábavná:-)))
Jsem dítě! A jsem na to hrdý!
Dítě je jediný rozumný tvor na zemi! Pak je člověk, delfín,.........., cvrček a Craerassy nakonec.
Hihi
tohle:
V rozpažení
křičela kamení
neumí nesouhlasit tiše
z hlavně jde ještě kouř
spolu s pravdeporodnimi bolestmi je nejlepsi :o)
Krytonku...jsem ráda, že ses zastavil.-)
t+v , nápaditá forma smíšeného verše a tento dialog je velmi vstřícný
Moc mě zaujala, hluboká je a já tak nějak nemůžu posbírat slůvka :o) t*
je pro tebe, Jinovato...ta slíbená..jestlipak jsi to poznal?:-)
??? ne... ???...... co? .... díky
Jinovato, tak já si tu kvůli tobě namáhám brk a ty to ani nepoznáš???? hade jeden!!
tak nějak se mi na mysl, při čtení této básničky, dere pojem "vyšší poesie" :-)) ne e, vážně je to moc dobrá věc, skoro bych řekl, s vyšší filosofickou pointou :-))
tedy, to jsou ale kecy, co jsem napsal. asi jsem se tím snažil zamaskovat, že neumím říct, jak moc je to dobré... tak prostě jen:
-tip
arthamir...
jsou to jen dveře do přivřena
za nimi muž a taky žena
pravda je holka rozjívená....:-)
áááá, craerasy, ty jsi milá holka
pro verš daleko nechodíš
s tebou by i ta polka
nebyla mi na obtíž
a tak tančím životem
ač smrt, ta mrcha zlá
ve stínu čeká za plotem
a crearassy touhou plá
:-))
no jooo, to tenhle arthamir
pro slova daleko nechodil
ten rovnou k tanci holku bere
když volná není tak se pere:-)))
neříkej dvakrát, vyhrál jsem teď turnaj!
přišel jsem, viděl jsem i udeřil
byl to, mezi námi, pěkný mumraj
ale nepřítele jsem pokořil!
však citlivý jsem a jemný hoch
a pro pohlazení nejdu daleko
ženám se o mě zdává, malují si mě v představách
leč nevědí, že žiju zde a bydlím
taky na planetě zemi...
(ta poslední sloka byl volný verš, co bys taky chtěl po několika deci bílého) :-))
tak tomu říkám snění
smutné je rozednění
v noci soupeře pokořil
a ve dne ho jiný porazil
ženám se o něm prý zdává
z okénka šátek mává
a pak ten povedený arthamir
s rukou v nočníčku se probudil:-)))
no dobře dobřéééé! já to myslel hezky, na rameni se chtěl vybrečááát a ty takhle do mě! tak hurrrrááá na zteč!
takže tahle milá Craerassy
na pohled první panna
co má krásné vlassy
a usmívá se zránna
údery pod pás rozdává
a smích jí při tom zdobí líc
do chudinků hned nadává
a umí toho mnohem víc
pozor na ni lidé dejte
jazyk ostrý jako bič
do lože k ní nelehjte
smrtelný má holka chtíč!
:-))
jak podle lže tu arthamir
on totiž síly své přecenil
do lože ženě drát se chtěl
a obloukem z něj vyletěl
teď tu své touhy vypisuje
a zrádne pikle tajně kuje
žena však prokoukne ho hned
pak dovolí mu se tu zas vybrečet:-))))
žena - jazyk klubkem zmijí
podle, před publikem, se tu svíjí
a myslí že nad muže
vyvyšovati se může
ale chlap jen v klusu
usměje se snaze a pusu
na zadeček pošle lehce
a ženě byť nechce
zčervená jak jablíčka
její nežná tvářička
:-)
arthamir je tuze drzý!
sílu ženy pozná brzy!
po nezdařilém pokusu
plácne ho ona přes pusu
a příště zpovzdálí jen sleduj
a do neklidných vod nepluj:-)
ajaja, souboj se nám trochu hrotí
s craerasy není dneska řeč
má holka svý dny to je potíž
z nervů pozor - dá se chytit křeč
takže milé veršování hned
ukončíme než bys mrk
stačí cvak u zhasne svět
než mi holka zlomí krk
:-)
mnjo, žádný sex a žádná láska
craerassy samá vráska
dneska - čarodějnic slet
sakra!
a mužskejch plnej svět...
:-)))
po tom tvém mučení
má vrásky z mračení
jinak má čelo jasné
jen co ti jednu plácne:-)))
ty to máš ale hezčí...mnohem...ach jo
T.
(a přečtu si to víckrát, abys věděla)
De...neplácej hlouposti...já jsem byla v ráji, heeeč:-)
V rozpažení
křičela kamení
neumí nesouhlasit tiše
z hlavně jde ještě kouř
pravda je
můj unavený anděl
padlý
do peřin
Další Tvoje krásná báseň, moc mě zaujala celá, čtu ji znova... a dávám velký TIP
Byla jsi vždycky
takhle prolhaná ?
V rozpažení
křičela kamení
neumí nesouhlasit tiše
a anděl padlý do peřin..
a vůbec celá je moc hezká...°
jééé...tebe ráda vidím....moc děkuju:-)
Já děkuju, opravdu líbí... a budu se k ní určitě vracet..:)
Crae... Tvé jméno je Žena...! Dokazuješ to skvěle... T***
Hej! Tahle není gumovaná, škrtaná, zkratkovitá!
Tak tuhle budeš recitovat?:))))
Ono by to totiž asi docela šlo. Já jí přečetl až překvapivě rychle...
Tip!
Ale pořádkumilovný holky já moc nemusim...:)))))))
synáčku...chyběl jsi mi už:-)
pozorovatel...hele, ty drzoune jeden, přetáhnu tě brzo něčím :-)))
ty porodní bolesti (oba řádky) mi nesedí, zbytek se mi líbí moc dám ti vTipa :))
Jinak ty hromádky mi připoměly - když sem bydlel sám a neměl skříně, sedačku, TV na zemi a koberec, nešlo jinak než hadry kupit na hromádky. A tak jsem měl hromádku bílou, hromádku barevnou a hromádka aktuálních věcí a záložně aktuálních. Pro představu jako leknínové listy na rybníku to tu bylo. Inteligent se vyzná i v bordelu uklidňoval sem se, vyznal jsem se a vyhovovalo mi to. Když přišla ke mě domů obývací stěna, sežrala mi všecky hromádky, je sice uklizeno, ale chodit po obýváku už není taková sranda! Tolik k mojí domácnosti :-)
JiKo...no a já to mám uvnitř sebe jinak...jedna velká hromada a když něco potřebuju vědět, podívám se do sebe, vidím vykukovat rožek čehosi..potáhnu a vidím, že nic nevím:-)))
Nevěřil bych, že dovedeš TAKHLE psát.... Zůstávám s pusou otevřenou, a jen žasnu.... V!
Neblázním, oceňuji dle mého vyjímečný text.
vůbec neblázní
podívej se pořádně cos to napsala
já taky žasnu
a je to nádhera !
najednou jsi ulítla k sobě
jak tě znám ze zpráviček ..........moc líbí !!...sonet_:-) t***
Pišta a sonet...tak to ne..tohle chtěl Jinovata...chtěl bez útržků..není jiná než ty předešlé, jen je ukecaná, nic víc
Crae, pindáš pitomosti, autore výborný! :)
hele kdo tady kritikuje !
já, nebo ty ?
a přece se točí !.................sonet_:-)
hele, vy dva..já si můžu zkritizovat jakékoli dílko! a tohle..tohle je příliš ukecaný a prostý! ale zase na druhou stranu..není sprostý, že jo...bod k dobru:-)))
Crae: No dobrá, přiznávám, miluji tě, a má láska zaslepila můj úsudek....
to je vrchol
já taky !
a slepý jsem nejmíň dvě hodiny
ale já mám důkaz
podívej ke mně
a v mých představách (slepeckejch)
jsi ve stříbře ! tak !................sonet_:-)
sonet..vy dva spolu popíjíte můj jahůdkovej džusík, to je jasný!!!!