Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKnížka je na světě :)
22. 09. 2004
2
0
7470
Autor
malykuba01
Ahoj Písmáčci,
možná to není událost, i když pro mě určitě, knížka je na světě, jmenuje se "eSeMeSky "a bude ji od října distribuovat Kosmas, snad bude i na říjnovém knižním veletrhu v Havlíčkově Brodě....to nemá být chlubení, spíš povzbuzení, že z Písmáka pěšinka do kamenného knihkupectví snad přece jen vede a že jsem se po ní snad už vydal.
malykuba01
malykuba01
03. 10. 2004
Miroslawek : No vidíš ! Jsa odporně bohat, veškeré výnosy ze své literární činnosti bys s velkorysostí sobě vlastní věnoval na další rozkvět Písmáka a odměnou by Ti byl hřejivý pocit pramenící ze Tvého bohulibého konání.
(+ čestné místo ve sponzorské tabulce)
No, nekupte to !
.-)))
Miroslawek...někdy je dobře nepodlehnout, mohlo by ti zůstat jen bohatství tvé jistě krásné duše:-))))
Crae : sice jsi vůbec nepochopila, co jsem napsal, ale mám pro Tebe slabost a tak Tě jen pohladím po Tvé šišaté hlavičce a příští neděli Tě zase přijdu navštívit do vašeho útulku ... :-))
pozorovatel
26. 09. 2004Miroslawek
26. 09. 2004
De...tobě by ji vydali pod podmínkou, že už nikdy do jejich nakladatelství nic nepošleš:-)))))
Upřimně přeju a gratuluju ! :-)
Rád si přečtu ..
(Já bych se tomu "zuby nehty" nebránil, jako Miroslawek .-) )
avi
Ahoj kubo,
díky za zprávu. Přeji Tvé knížce, aby si našla cestu k co nejvíce čtenářům, Tobě pak přízeň Múz a nevysychající studnu nápadů.
jeen
Miroslawek
22. 09. 2004
Jojo, když je to Tvé přání, budiž Ti přáno.. :-))
Gratuluju!! A přeju další spokojené čtenáře..