Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStrach
24. 09. 2004
1
0
1951
Autor
Hanca
Propast
Kam se podělo mládí
veselé bezstarostné,
čas neúprostně pádí,
rány nelítostné.
Samotná tady stojím
před životní propastí,
velice se toho bojím ,
že upadnu do pasti.
Cestu a cíl vyhledat,
chytit šanci do hrsti,
hlavně nikdy nezoufat,
příležitost nepustit.
Totéž co Candy, s dětstvím zároveň odchází nejen krásná bezstarostnost, ale často i ideály a sny, které se pak různými událostmi rozplynou a promění v chmurnou dospělost.... Čas letí a s ním i šance uskutečnit své sny a my se ji tolik snažíme zachytit, aby byla i pro nás a zabránila našemu pádu do propasti. Já věřím, že tu šanci se Ti podaří uchopit...
Moc hezky jsi to vyjádřila básní.... TIP
To je hodně smutný a upřímný.Já bych spíš řekla - kam se podělo dětství, protože jedině to bylo bezstarostný, jinak dá se říct, že potom už má člověk pořád jen starosti a ještě k tomu, když má potom povahu jako já, tak se tím ještě všechny starosti zhorší, protože až do poslední chvíle se před vším snažím zavírat oči, jenže ty problémy nezmizí a všechno si tím pořádně zhorším.Ale uvidíš, zase bude líp, tomu věř, i když se to třeba teď nezdá, určitě se ti povede tu propast překročit.Moc ti to přeju.