Polorealita, mezijsoucno, předorlojí, tak to se mi moc nelíbí, ale nevím, není to můj šálek čaje...
To je právě dobrý dělat tak blbý slova aby tomu rači nikdo moc nerozuměl, jak ty, páč by se mu to pak samozřejmě nemohlo líbit;o))
No jako, podle mě jak sem četl některý kritiky od tebe, se v tomhle celkem vyznáš, tak dělej jak uznáš za vhodný, ale prostě tyhle obraty...nic pro mě ;)
Luki: Jasná páka šéfe;o))
OK, sem rád že si rozumíme..
Podle mě má Luky v něčem pravdu...
No to fakt není na krátkodobý čtení, máš docela snové nápady. Je to tak iracionální, až pravdivé..
...jasný...:-) servus TIPus*
AHOj, dnes budeme s igátkem na nádraží. Je tŘeba ještě víc dodávat?
Vidíš, už ji máš zpátky. :-)))
Ahoj, já už tě registruju, jen jsem nevěděl jestli to neni jenom někdo vydávající se za..:-)
Ono to nemá být ani tak hluboké jako spíš schizofrenní, jakože mít v sobě někoho kdo žije svým životem a o svém nadegu ani neví je možná úplně (ne)normální. Jednou jsem četl, že nějaký tým naprogramoval buňky do virtuálního světa, který byl modelem a při umělém urychlení času tam vyrostly rostliny fantaskních tvarů.. co kdyby byl jednou ten virtuální model jednou tak dokonalý, že by se tam vyvinuly nějaké inteligentní formy, které by o sobě přemýšlely.. pak by se jejich tvůrci stali kvazibohy, kteří by na ně mohli seslílat pohromy, nebo je třeba i prostě vypnout neb smazat. Stíháš mě? Vrať se do Jůheláků prosimprosimprosim:))
Rowenna: Vidím, to je super žejo?:)) Aleť s dílem už to je slabší takže taktní přejití chápu:))
...k tomu se mi nechce nic...díky!
Print: Ani jsem ještě neviděl, že by se ti někde chtělo:))) Moc toho věru nenakecáš:) Potkal jsi slepého mistra Hanuše? Taky moc díky!
-ale prdlajs, kdo si myslíš, že ti dal tip?
To já jen tak z nadšení, co my báby v sobě máme, když se děje ňáký drámo...
tahle báseň na mě působí nějak podprahově. Nevím, jestli zcela rozumím.
taky nic neřeknu. nemám slov.
jenom malinký tip
Nevím proč, ale nějak se mi nelíbí slovo šklebí se... to mě tam rušilo asi nejvíc.
Četla jsem dvakrát a musím říct, že oslovilo a má pro mě fajn atmosféru, takže tip
Think: negativní asociace asi, ale uznej atmosférickej kašpar se prostě musí šklebit!:)) díky za Think*!:)
Jo, určitě negativní asociace.... šklebící se šašek - tak mě napadne takovej ten zlej, co chce jen ublížit.
Není zač :)