Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlášť
22. 09. 2004
9
2
3569
Autor
Augustus
Z myšlenek černých utkal jsem Ti v plášť.
Ó, jaký kontrast, když ho oblékáš,
Tvoří ta barva a Tvé plavé vlasy.
S úsměvem tajemným ho nosila jsi
a možná ani nevěděla, že je ode mne.
Přec to je jedno, kdo si vzpomene?
Vzpomínek stíny končí v zapomnění.
Co se tím změní?
Pouhé nic.
Setkání očí snad mělo být víc?
Pohled těch očí, o nějž prý tu nejde.
Ten, kdo z něj zmizí, ten i z mysli sejde.
Z myšlenek černých utkal jsem se v plášť.
A Ty to nevíš, jen tajemně se usmíváš.
Když mne za nocí chladných nosíváš,
Jsem stále s Tebou – pro Tvůj smích i pláč.
2 názory
Velmi pekne atmosfericke... po dlouhe dobe neco rymovaneho co se mi fakt hodne libi...
Vzpomínek stíny končí v zapomnění.
Co se tím změní?
Pouhé nic.
Setkání očí snad mělo být víc?
Pohled těch očí, o nějž prý tu nejde.
Ten, kdo z něj zmizí, ten i z mysli sejde.
Krásná a pěkně se čte... TIP
k Francisově poz.:Jelikož jsem zběsilej magor a la devatenáctý století. Studium latiny a záliba ve čtení filosofických děl mne v tomto ohledu také (možná neblaze) poznamenaly. Chápu námitky některých lidí vůči mému vyjadřování, ale nějak si nemohu pomoci. Jsem tím, čím jsem.
k Darkwolfově poz.: Souhlasím, v mnoha případech tomu tak nemusí být, ale tento k nim nepatří. Věřím, že to bude mnohem zjevnější až dokončím povídku, pro kterou je tato báseň napsána a představím je jako celek. Děkuji Tobě za tip stejně jako všem ostetním za projevenou přízeň a názory.
Francis_Lyron
02. 10. 2004Miroslawek
23. 09. 2004
Vzpomínek stíny končí v zapomnění
kde vše se přelévá
v pouhé nic.
.... takhle se mi to dobře představuje....
Zajímavý pohled. Já mám pocit, že v zapomění se již nic nepřelévá, jelikož ono samo svou podstatou je podobno nicotě. Navíc báseň je z části zaměřena i na tu změnu. Přesto děkuji za názor. Je krásné vědět, že si to někdo představuje.