Ioannes - no když myslíš
Slůůůníčko - díky;)
Mě se to líbilo, naopak si myslím, že trošku kostrbaté vyprávění tomu dodává tu správnou náladu, jak se člověk prodírá tim deštěm, bezdomovci a lekávovými slečnami. TIP
Líbí se mi nápad a lehkost myšlenky. Nicméně zpracování pokulhává. Trošku zapracovat na slovosledu a dát si více záležet na smysluplnosti vět (Když jsem viděl tu lidskou nevděčnost, že si počkají za rohem, a pak ty noviny zničí, řekl jsem si, že takový nebudu, že to těm, kteří mi to dávají budu přát) U prví části trvá poměrně dlouho, než se děj rozvine, druhá je lepší. S rychlejším spádem. Atmosferické detaily (pořád prší) jsou bezva.
Ve druhé větě más dvakrát slovo "projde".
jo, díky. říkaj mi to skoro všichni.
Jo, zapracovat na formě a hodit tam ještě nějakou myšlenku navíc, bylo by to gud. Takhle jen dobré
Velmi příjemné počtení, s chutí tip.
sicco: Takovejch existencí je v Brně nespočet :-)
Tak jo všem Brňákům kabrňákům taky přídám jednu dvě story.
Tož určitě jste už v nočních hodinách potkali chlápka, který tvrdil, že ho okradli a že potřebuje na vlak dom. Nevěřte mu, já jsem taky přestal věřit, když jsem ho potkal pdruhý. Zkrátka ho okrádaj nějak často.
Jo a nějakej druhej vtipálek ke mně přistoupil na nových sadech se slovy, " viš nebudu ti lhát jsem grázl. Teď mě pustili z kriminálu, oblíkli mě v armádě spásy, akorát nemám prachy jak se dostat dom. Tak mi prosimtě dej nějaký kačky, než zas udělám nějakou volovinu."
Ten kořeň mě dostal, taková nenápadná výhružka zapůsobí mnohem víc, než jsem si myslel. Dal jsem mu tři pětky a se svěšenými rameny jsem se schoval v šalině.
A zahraješ mi taky na hřeben??? :-))))
Umíš svým vyprávěním o všedních věcech upoutat a za to Tip
radsi se podchodum budu vyhýbat.......ten nápad s hrebenem byl dobrý, to necekal...ale ty si budes muset porídit nový - tip
vesuvanka - díky moc, takhle jsem se to snažil napsat vždycky...:)
andromeda - já mám pro tyto osoby hřeben vždycky..:)
OK, příště na tebe pomaleji:)))
Mimochodem, neviditelnej nejsu nikdy,jen se tu prostě vždycky jen otáčím:(((
no to myslím, že jsem, protože jsem tě tu nikdy neviděl(ale asi jsi pořád neviditelnej). No ale já v těch povídkách nežiju a všechno mi dochází strašně pomalu. To je to.:-D
tak to promiň, myslel sem, že seš na Písmáku o dost častěji než já:)))
Perlino - díky moc. Docela jsem se dneska lekl, kdyžs na mě - "A co dredař s hřebenem?" tak jsem nechápal. No jo no.:-D
To chce praxi.... čím víc to budeš zkoušet, tím líp to půjde.
Tak tím podchůdkem chodím každý den a na dredaře s hřebenem se už těším:)))
Námět je jednoduchý ale krásný a i ten sloh je v pohodě, mě to celkem chytlo, hlavně proto, že sem ten podchod osobně takhle nikdy nebral, otevřel si mi obzory, a za to tipnu:))
nějak tip nedošel.no nic al díky.
Moment, pokud to je na mě, tak já napsal SKORO na tip:) Promiň, ale možná indy.
ahá, teď jsem si toho všimnul, no jo, a neoumlouvej sem. Jsem si vědom toho, že neumím psát. Teda moc dobře.
Moment, neumět psát neznamená neumět stylizovat. Stačí si trochu plivnout do písmenek a zahladit spoje. Umět psát taky znamená mít nápady a to ty snad máš, ne?
nápady mám, ale nedovedu je dobře popsat. to je to.
a2a2a + Matylda - jo díky. Já vím, ale už bych to nechal tak, jak to je.
Jestli to tu říkala spousta lidí, budu jeden z nich: Je to šíleně neohrabaný, stačilo by si trochu pohrát se slovama a stavbou vět a bylo by to skoro na TIP.
Teda skoro.
Ale líbí se mi, že to je vlastně o běžný věci... Žejo... Hmmm.
No jo, jakobych to viděla, courám tam každou chvíli, ale mimo to tam ještě hnusně smrdí ty čínský blafy, nebo co to je:-))*
no se sektaři mám taky jednu zkušenost... nebylo týdne, kdy by dopoledne nezazvonily u nás na zvonky dvě vlezlé padesátnice a všem vemlouvavým hlasem do uší praly svoje náboženský moudra... a jelikož nemocná jsem ve školním věku (ať už opravdu nebo simultárně) jsem byla často) jsem jednou nevydržela s roupama a s povedeným bratříčkem jsme začali milé dámy odstřelovat odpadkovými pytli naplněnými vodou :o) byla to prdel... a ony spasení nabízející osoby se u našeho vchodu (ba snad dokonce v celém areálu sídliště) nevyskytly nikdy více :o)
tobě *
chicoria - jo ty jejich krysy a kočky jsou fakt nechutný. A ještě ty provázky, kterým říkaj nudle.:-D Fuj. Jinak dík z típ.
Kytiii - no jo, to spousta lidí má tuto zkušenost. BTW díky za tip.
jednou jsem na školní besídce hrála na hřeben:)
je tosuper pohodový čtení, líbí tip
...he:)) ......... za mnou teda taky přišel jeden dredař somrovat, ale to bylo v Brodě a na hřeben nehrál...i tak sem mu hodila asi dvacku..... někdo tyhle lidi hrozně odsuzuje, ale mě přitahujou..
já jen...že si tu všichni tak vyprávíte zážitky...tak.... no ..tip
wazzup - jo, taky jsem zkoušel hrát na hřeben, ale většinou to skončilo u alternativní hudby, tzn. nic známého, dalo by se říci, že jsem improvizoval.
Nicollete - ne, oni jsou to dva typy. Oba dvy typy mají psy, většinou štěňata. Jedni nic nedělají, jen se válí a ti druzí si většinou donesou nějakou tu hračku - diabolo, nebo ty tři tyčky.
oboum - dík za tipy!
jo dyk já netvrdim že to byl on, víš kolik je v čr somráků s dredama?... he:)) ....
Ondrechu, já tě úplně nepochválím, i když bych rád. Na jednu stranu se mi líbí, že poměrně stručně popíšeš dvě všední epizody, je dobře, když píšeme o obyčejných věcech. Na druhé straně ne vřdy dobrý slovosled, kostrbaté některé věty. Ale je dobře, že píšeš o všednostech, také jsi zaujal.
Nápad s hřebenem je fakt dobrej, jinak souhlasím s a2a2a, je to trochu kostrbaté. Ale to se dá učesat.
Zasmál jsem se, mimoto mám silný pocit, že příběh se odehrává v nádražním podchodu v Brně, kde se to žebráky opravdu jen hemží. Už se těším na dredaře s hřebenem, v neděli tam půjdu! :-)))
Příjemně se to četlo a velmi pobavilo***
Jeee, to je dobrý...ode mě už dostali pár korun, ani nevím jak k tomu došlo:o))*****
:)
šla jsem podchodem (z Tesca) a s potutelnými tiky a pohledem rentgenujícím všechny kolemjdoucí se ke mně přitočila jakási padesátnice s úpějícími napnutými knoflíky na bundě a začala mě přasvědčovat o jistém Nevímužjaksejmenoval, jak mě spasí, a z brašny nenápadně vytahovala letáky s kontaktem na tuhle sektu... Ti povim, podchody jsou divný... Vlastní svět... který si snad raději nebudu dopřávat moc často :))
Muhehe ... není špatné. :o)
Já mám jistotu, bo vím, že se to děje v podchodu Nádr -> Dornych ... :o)
hehe, už naskočil, mršek jeden :))
Empty - jasně, je to v Brně. Ještě jsem zapomněl na podchody s pochybným dámským spodním prádlem a kvalitními vietnamskými noži.:-D Jestli tam půjdeš jen kvůl tomu, co tam hraje na hřeben, tak se nenamáhej zbytečně.
PK- díky moc.
norean - no jo. Ale tahle holka byla zajímavá, nejen svým vzhledem.
Dero - bingo!
ondrech: já tam chodim každou neděli, takže v pohodě:-)
no tak to potom jo. A pokud bys tam šel a náhodou ho viděl, tak ho odemne pozdravuj.:-D