Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHmyzožravec
06. 10. 2000
2
0
3472
Autor
Bandaska
Leze prdel podle meze,
čeká, až jí to tam vleze.
A ta kráva dutě bučí,
ocas zvedlý jen to hučí.
Do té dírky pokakané
vlezl brouček jejdanane.
Hledal pro své mladé stravu,
teď se topí a je v smradu.
I když jsme to nechtěli,
brouček je však v prdeli.
Jeho mladí trpí hladem,
ale prdel prdí blahem.
mno, když si za broučka asociuji ČR a kráva EU - pak to smysl dává. nicméně značně pochybný
Lovec_papouchů
23. 10. 2000
Vážený proto, Ty jsi asi takový milý rozumbrada.
Netušila jsem, jak vypjaté emoce vyvolá těžká sociální situace v rodině broučka, který s nasazením vlastního života bojuje o potravu svého potomstva. A jeho příběh končí tam, kde se občas nachází každý z nás. Tato krátká blbůstka také pojednává o tíživém ekonomickém stavu naší země.
EHM,EHM!!!
Tady evidentně neumí někdo (a že vás sakra ale je!!!) ČÍST!
A tím myslím i mezi řádky.
Názvem jsem nemyslel báseň! (Komu taky co na hmyzožravci může přijít laskavého???)
Tím jsem myslel název - slovo - blbůstka! To je takový roztomiloučký názveček...
Tento "literární pokus" není žádný literární, leda tak pokus. Je to pořádná BLBOST. (Jak jsem už říkal.)
Koutky roztahuje slůvko "blbůstka". A proto je jejím smyslem vyvolávat úsměv. To byl přípodotek k papouchově poznámce v prvním ohlasu.
Čili:
K Papouchovi již není co dodat. :o)
Proto je... No to vlastně nevím a ani mě to nezajímá. Ale rozhodně neumí psát.
Bandaska si doufám nyní poopraví slovník a bude věci nazývat pravými jmény. Tedy poslední řádek jeho kritiky má znít "Tato krátká BLBOST také pojednává..." atd. :o)
(A omlouvám se Papouchovi, že si na tuhletu stránku musel klikat ještě jednou... Promiň.)
proto neumí číst, proto neumí psát, proto všechno opsal, proto je totiž rozumbrada
cloviecik_3
16. 10. 2000cloviecik_3
16. 10. 2000
PS, díky za názor, vidíš, ani jsem si nevšiml, jak milý název to má. I když ten zbytek je shit, pořád si to myslím. cloviecik_3 se chce lišit od davu, ale už tím do davu zapadá.
cloviecik_3
11. 10. 2000
tož jestli to někoho rozesmálo, proč ne?!
Konvence-nekonvence, já takovýhle věci rád nemám.
Nakonec trahle rubrička se jmenuje přidat VLASTNÍ názor :-)
Miroslawek
09. 10. 2000Miroslawek
09. 10. 2000
no - máš to vepředu nahoře hodně prořídlé ...
nic si z toho nedělej ... hlavně, že jsi na světě rád...
Papouchu, já myslím, že je to (byť i jediným) smyslem blbůstky - vyvolat úsměv. Už ten název roztahuje koutky... :o) A je i takový laskavý.
No, kdyby člověk chtěl, mohl by v tom vidět i metafory do vyšších sfér... ale asi to tak myšlené nebylo. :-)
Nešetřete ho, čuňáka! Taková idiotina!
Smradlavé sloky
z kanalizační stoky!!!
Blbůstka má mít aspoň nějaký smysl, tudíž tohle je BLBOST.
(No, nad tím ani není třeba dlouho uvažovat, že...)
No a Javerte, kdyby tam ta metafora byla, pochybuju, že by to mělo tak přízemní projev... :o)
Hospodská přízemní rádobyvtipná obhroublost. Raději nehodnotím.
PS.: Blbůstka má mít aspoň nějaký smysl - Souhlas!! I je-li smyslem
blbůstky pouze vyvolat úsměv. Ale tohle?? U mne jen kroucení hlavou
a c-c-c...