Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seXI.
07. 10. 2004
10
0
4022
Autor
Elyanne
už nemám vůli
nemám sílu
ani se stulit
někde v rohu
už do zrcadla
nedohlédnu
neohlížím se
kvůli lednu
že říci: "milu..."
kytka zvadla
i druhou nohu
svěřím římse
nemám sílu
ani se stulit
někde v rohu
už do zrcadla
nedohlédnu
neohlížím se
kvůli lednu
že říci: "milu..."
kytka zvadla
i druhou nohu
svěřím římse
trošku mi to škobrtá... no, hlavně aby jsi neškobrtla ty, až budeš oběma nahama stát na té římse. hezky se podívej, jak je krásný výhled a šup zase zpátky na pevnou zem. žádné skákání! :-)
a zase ta tragedie na nas nahle padla
co si tedy prestehovat blize ta zrcadla?
nic neni nikdy tak horke,jako se to dela
ve kterem patre jsi na te rimse posedela ?
nez skocis, zkus trochu poctu 6 deleno tremi
a pak klidne hupni dolu, vzdyt je to v prizemi
Sorry, ale ten podzim si snad tolik tech depek ani nezaslouzi.-)
jinak libi.
No ve fancouzských internetových kavárnách musíš počítat s naprosto jiným rozmístěním klávesnice..Jj,není nad středoevropský standard:-)
hmm, a kdo by se taky kvůli lednu ohlížel?? Zrcadla jsou loňská tráva, pravda pořád vděčná.. ale jinak.. taková jednoduše "rádoby smutná" a tak ať to je každému patřičně jasné, že?..
Inu, prisel odbornik a roznesl me pozdne porozchodove deprese na kopytech.
Dik.
Stála jsi o hlubší kritiku, tak to neshrnu "líbííí" nebo "no, nic moc", s tím prostě musíš počítat. A priste pis s hackama, protoze se to fakt blbe cte.. Tak už to chodí, že se nezavděčíš všem, a tvoje osobní problémy jsou mi opravdu stejně volné, jako většině neznámých.. To je taky hotová věc, takže bych doporučoval vylévat jinými směry..
Seljuk: A cim dal tim lepe :o)
Je mi mi lito, ale ve vetsine internetovych kavaren ve Velke Britanii asi muzes na hacky a carky zapomenout.
tap ta dap ta -
druhá strofa se mi líbí - tedy ne že by se mi líbila, ale líbí se mi
chápete, ne?