:-)) tak arkp - to se mi moc nelíbil ten nick, tenhle je lepší
lemon grass by byl ještě lepší nebo limetka :-)
:-)) nedavno mi psala nejaka pani, ze moje zmatecne pojednani o etiologii nicku je chaoticke a neuplne, a mel bych si podrobne prostudovat prace obsahlou praci Magdaleny Krivonozkove ve Tvaru a pokusit o systematictejsi pohled na nicky...
tak jsem usoudil, ze moje clanky zatim nesplnuji narocna kriteria vedeckeho pristupu :-))
ale k Cimrmanovi se mozna vratim
Hej, ty bys na to měl! Napiš to! To by byla kniha! Třeba později, až v důchodu, ale aspoň o tom uvažuj ;-)))
to bude asi tim, ze se u nas nevyplaci byt hrdinou, tak je lepsi nekdo virtualni, co snese vsechny nase ustrky a vypecenosti
Fenomen Cimrman by bylo zajimave vedecke pojednani
Taky jsem je párkrát viděla na živo a vždycky to byl fantastický zážitek! Tahle cimrmanovská recese trvá už desítky let a jsme v tom lepší, než Angličané se Sherlokem - i když museum na Baker Street je dost dobrý! No a ten Sherlock Holmes pub někde mezi Trafalgar Square a Scotland Yard taky ujde - ale na našeho Cimrmana a celý ten humbuk okolo nemá nikdo! Kdyby Češi nedali světu nic jiného, Cimrmanem plně obhájili hodnotu své existence ;-)
Jedna moje pseudo-cimrmanovska povidka vyhrala dokonce listky na zive cimrmany, ale nikdy jsem se tam nedostal... Moc me to mrzi, ale uz jsem je parkrat na zivo videl.
Na tenhle titul jsem se těšila od začátku Fejetónování. Nezklamal. Konečně vím, kdo vymyslel ledvinku, bez které se jakožto turistka pěší, horská i běžkařská prostě neobejdu. Zjištění, že náš velikán zasáhl tak účinně i do mého života mne rozplakalo. Cimrmanovo cirrhotické játro mi zato málem přivodilo infarkt. Ne, už o velikánovi radši nepiš, tyhle tvoje fejetony jsou pro čtenáře na hranici bytí a nebytí.
:-))))***
já stejně podezřívám, že Květoň Záhajský je pseudonym JC :-)
Já nehraju.
Odjaktěživa říkám nadledvinka horolezeckému batohu, který obvyle bývá na bederním pásu vybaven ledvinkou.
A teď, koukám, už to sase vymyslel Cimrman dávno předemnou. A kdo je pak smolař.
Díky,téma mám už vymyšlené,ale neprozradím
o to mám větší radost, že jsi vyhrála právě Ty!!
opravdu mi to udělalo radost - možná větší, než kdybych vyhrál
jsem zvědavý, jaké vymyslíš téma!!
Ale já taky vím,že je to jen hra a náhoda,ale ve stáří má člověk radost z různých věcí,nad kterými v mládí mávl rukou.Starý člověk trochu trpí komplexem nepotřebnosti a bezvýznamnosti.Dříve jsem alespoň hlídala vnoučata a učila se s nimi.Dnes už jsou dospělá.Pravnuky nškdy u sebe také mám,ale už mne to dost unavuje,nestačím už na jejich nezdolnou energii
jé, gratulu vítězce!!!
já zas na to tak nelpím
jsem rád za čtenářku :-)
Dobré,tip Pane doktore,jste dobrý fejetonista.Dnes jsem po celý den vyhledávala vaši stránku,abych zkontrolvala,kolik mám tipů ma soutěž domino já a kolik vy.Vždy jsem se vám v duchu omlouvala,jak jsem malicherná.Al tak málokdy jsem v 75 let dlouhém životě něco vyhrála,že jsem po tom zatoužila.Vy jste mi dal tip ajá vám ne,ač se mi příběhy líbily.Omlouvám se.Ale kdybych ho dala,výsledek by to neovlivnilo.
to uznávám, že to bylo nespolečenský :-))
ano přátelé, ta věhlasná cimrmanoložka je Pohádkářka !!!!
chceme s jednou písmačkou založit cimrmanovský klub tady, tak doufám, že se přidáš. :-)
Ty jsi Cimermanolog, nebo Cimermanofil ? Věnuj chvilku a přečti si http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=201214...
tip
Mohu také požádat o povolení k publikaci tohoto dílka ve Splatu?
Na klasiku se leckomu nepodaří tak vtipně navázat. Dávám TIP!
O děkuji za další střípky z Mistrova života.Nedal podnět k založení Písmáka ?
;-)) já taky - vyhrál jsem od nich nějaké lístky za nejlepší cimrmanovskou povídku, ale neměl jsem čas...
toto je tiež super :)
Járu Cimrmanna žeru ;)
Tohle se mi zdá Cimrmanštější než Tvůj " Cimrmanův dodatek k evoluční teorii ", přesto si dovolím i zde mírně dloubnout do stylu:
Z dobře informovaných zdrojů víme, že Ministerstvo školství... - myslím, že takováto fráze, zcela bez udání (třeba až neskutečně fiktivního) původu, nemá ve skutečně vědecké práci co dělat. Jedině nepopíratelná, zcela tvrdě hmatatelná fakta, podložená nezvratitelnými tvrzeními, se (i do budoucna) mohou stát pilířem dalšího studia, rozborů (a koneckonců proč ne ?) i základem velkolepých veřejných pitev...
(Trochu mi také vadí míchání "Básnického" pojmu
"JÁTRO" - prostě některým specifickým žánrům takové míchání nedělá příliš dobře - příště jen protřepat - NEMÍCHAT ! ;o))
I přes drobné nedostatky (z mého pohledu) tipuhodné :)*
pikacu, mishko - jsem rád, že jste našli i mé starší dílko. Poslal jsem ho cimrmanům a nic... Ale je pravda, že kdyby byla vypsána soutěž o nejlepší dílo Járy da Cimrmana, tak to nevyhraje, nebo ho diskavalifikují.
inteligentní humor Svěrák - Smoljak se mi vždycky líbil a je dobře vidět, že ani Tobě není cizím ...
ještě musím poznamenat, že autor pikaču se mnou nemá nic společného (krom nicku samozřejmě)
klub
tohle je fakt bomba! Zrovna včera jsem koukala na Vyšetřování ztráty třídní knihy a tohle se fakt hodí...
A jak už někdo psal - hlasem docenta Weigela to nemá chybu...
TIP jak Prostějov (pro Jaryna)
:-) děkováno jest převelice
Dero to hezky doepilogoval .o) *
a to jsem si myslela, že už je mám všechny přečtené...:))
Nechybí Ti vtipu
zasloužíš si velkou Tipu :-)))
Myslím, že by se to líbilo i Svěrákovi se Smoljakem.
*Tip
podezdívko - jsem rád, že se líbilo i Tobě!
Jsme totiž reinkarnace JdC (ale nikomu to neříkej).
Myslím, že by se o Tebe mělo DJC začít vážně zajímat!
Nuž, obsahově solidní, díky za zmínku o mě (ach, já jsem citován :o)), jen taková drobnost, která mi zabrání tipnout si- Já totiž beru Cimrmana jako legendu, do které by se neměl plést nikdo jiný než tvůrci (i když ty ses s tím vyrovnal velmi zdatně). Je teda fakt, že nevím, kde jinde bys udal některé ty vtípky…a je věčný hřích nepodělit se o vtip se čtenářem…
No, máš u mě tip za všechno kromě tématu :o)
Chibi jsem opravil. Rokitanského si nechám - píše se s oběma i/y, jak to koho napadne.
lahůdka...
skvělé dílko...
jen tak dál :)))))
t*
m.
Pobavilo.
Velmi dobře napsané, mimochodem.
Cimrman byl geniální a Vaud VELMI pozorný a přesný ! :-)
v duchu jsem si četl hlasem docenta Weigela a nemělo to chybu
(a zrovínka včera jsem si pouštěl "Lijavec" ....)
T + avi
super! zase jsem o něco moudřejší! dík a tip
no kruci...tady se jeden dozví věcí:-)))
tip
Klasicky dobrý. Snad jenom by to mohlo být o něco delší...
Tip
... proto na dlouho zahořkl a k brašnářství se vrací až na sklonku života, kdy se pokouší o syntézu divadelnictví a brašnářství.
Jára Cimrman - Školní brašnička
Má školní brašničko s penálem dřevěným
s tebou jsem chodíval zeleným osením.
V tobě jsem nosíval většinou jedničky
k radosti tatíčka, k radosti matičky.
Učitel Voříšek dávno již pod drnem
choulí se v hrobečku v kabátku chatrném.
Má školní brašničko, s penálem dřevěným
jak se ti, Voříšku, jak se ti odměním?
Vše, cos mě naučil, předám teď národu,
semínka z brašničky vydají úrodu.
:o))
Cimrmana můžu ... proto *v ;o)
That´s life, sorry pikaču
O Cimrmanově anabázi brašnářské existuje ještě jedna zmínka - tentokrát z Moravy. Zde se, v té době neznámému OP Prostějov, pokouší prodat svou kolekci háčkovaných kabelek pod uměleckým pseudonymem Jaryn.
Zase bojuju s kategorií fejeton... Ale odmyslím-li si to, je to prostě :))))) Je vidět, že narozdíl od spousty pseudo-cimrmanologů Ty jsi odborník...
Ad j_i_r_i_k: poučil jsem se tuším od Zbyhoně, že na názvu fejetonu záleží a tak jsem napsal něco, aby si ostatní přečetli i další moje veledílka. Taková lákačka........, ale nevidím tu kategorii odborná přednáška :-) Jinak dík!
-)) perfekt a Deruv citat z JDC sedi take.. T
Dík moc! Úplně jsem zapomněl Derovi poděkovat - za "VIP klub" a pohotový citát! Sedí!