Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěco po tom...
Autor
Rézi
Byl čas, kdy po obloze putovalo Slunce. Je to dávno. Všechny hvězdy vyhasly. Zbyly jen stříbrné Měsíce, zrcadlící se v jezeře prachu.
Bytost povstala. Rozhlédla se kolem a zatvářila se zklamaně. tedy zatvářila by se, kdyby měla tvář. Co se to se světem stalo? Jak tu má žít? Ochutnala prach: "Nic moc..."
Pak se zrodila hudba. Mělo to být to poslední, co se na tomto světě stane k jeho vylepšení.
Hromada prachu a různé tóny...
Bytost se přesto zaradovala. Kde je hudba, tam je aspoň trochu veselo. Poslouchala a začali se jí vybavovat vzpomínky. Vzpomínky na něco, co nikdy nezažila.
Modré nebe a azurová řeka zrcadlící něco žlutého. Plulo to po obloze a hřálo. Šedozelené oči plakaly. Bytost cítila velký smutek. Najednou záblesk a pak tma...
Závan větru po celém těle. Pocit nekonečnosti. A volnosti. Mávání křídel a ostrý pohled. Padání do černočerné nicoty...
Vzpomínky pokračovaly přerušovány temným časem netečnosti.
Pak se bytost probrala. Kruh se uzavřel a právě vzešlý svět zmizel. Jen hudba se dál linula nekonečnem...