Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDalší podivné ráno...
30. 09. 2004
1
0
2320
Autor
MártyV
Další podivné ráno...
Světlo ráno lechtá tmu
a ta mi zbytky noci prská
do zívajících úst
čistí mi zuby
aby okořenila
nevyřčená slova do zdi
a pak mě tady nechá
pouze s mobilem
jehož mlčení nebaví
jednou mě probudil
i ve dvě v noci
protože někteří jedinci
si ho nezamknou
ani když telefonují údy
co ve dne drží jazyk za zipem
ikdyž kdo ví
dny jsou jako noci
a našincovi nezbývá dělat
že se v tom vyzná...
Super. Líbí líbí líbí. Asi jsem našinec. Chtěla bych si představit co všechno ovlivnilo tuhle básničku...
mj. taky mluvíš do zdi? Ne tak úplně, já si prostě jen tak každý večír spořádám v hlavě co se stalo, co bych brala zpět, za co je třeba opděkovat a někdy trochu sjedu do mluvení se zdí. Nedovedu si představit, že bych spala v neohraničeném prostoru. Postel krytá ze dvou tří stran je malinová parááááda, hej?
To se mi líbí! ;-) Pěkná.
Mimochodem celkem mě tam pobavilo to, jak ta první sloka je taková hezky poetická a pak najednou polovina tý druhý - taková dost prozaická. Až to působí skoro jako vzkaz lidem, aby si vypínali mobily. :-)
Otázka je, proč si člověk nechává zapnutej mobil, když nechce, aby ho v noci budil...
můj mobil funguje jako budík i vypnutý, heč, takže se mi uže nestává, že si na mě vzpomenou nacamraní kamarádi
no tahle básnička na mě působí taky podivně - tak baví nebo nebaví mlčení mobilu a co na to mobil?
líbil se mi hlavně začátek...pak, jak už tady někdo nahoře avizoval sklouzl k prozaičtějšímu pojetí...
opravdu zajímavá koncepce... :)))
hoka hey
m.