Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLidová
04. 10. 2004
0
0
1450
Autor
hlucho
Točily se prsty točily
sepnuté do klína
opakovaly pohyby
aby jim nebyla zima
Proudila krev proudila
zdobila se teplem
snad tyto chladné dny
nějak ve zdraví přejdem
Řekni, jak bude na jaře
na to je příliš brzo
točily se prsty točily
zbytek těla mrzlo
navzdory_čtenářům
25. 10. 2004
Dobře - zkus Ti tady přepsat Tvoji věc...a schválně, jak to dopadne...:-)
Lidová
Točily se prsty
Sepnuté do klína
Opakování pohybů
A zima skoro odchází
Krev proudí tělem
Teplem se zdobí
Každá zima jednou skončí
Každý zármutek vyléčí čas
Kdo ví jak bude na jaře
Na to je příliš brzy
Točily se prsty
A mrzl zbytek těla
No fuuuj...to se mi zrovna zatraceně nepovedlo...ach jo. Ale prostě ani takovejhle věcí se neboj...:-) Až budu mít čas a lepší nápady, tak to zkusím znova...:-)
hmm možná máš pravdu, pár voných věcí jsem samozřejmě zkusil, no ale nevím nevím :-). Právě proto, že píšu pro sebe, se držím veršů - i když asi křečovitě, jak říkáš.
jo, je fakt, že se snažím hledat rýmy možná trochu násilně, ale chtěl bych, aby to alespoň jako básnička vypadalo. Ve volné formě by mi vyšel blábol téměř jistě - ne teda pro mě.
No...je rozdíl blábol a blábol. Má-li to hlavu a patu...i když, ani takový věci někdy nejsou zapotřebí...:-) Přijde mi, že se těmi rýmy necháváš svazovat - nech to bejt! Ať si ten text čtenář přebere, jak chce. Piš pro sebe - to bych Ti poradil.
Zase mi vadí, že se to stůj co stůj snaží tvářit jako rýmy a je to s tím takový všelijaký. Zkus něco volnýho, mohlo by to dopadnout zajímavěji - nápady Ti nechybí.
no, zajímavé. ten závěr tomu dal takovou vskutku mrazivou koncovku. jak by napsal jeden z našich bývalých profesorů: lze