Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMúza
04. 10. 2004
9
0
6701
Autor
Lotoska
Do konečků prstů
sedla mi múza
to se mi snad zdá!
ta čůza!
ta mizerná kapsářka
v hlavě
v tom nekonečném prostoru
z nepoznaných ostrovů
ukrádá částečky mého bdění
a zručně je mění
v rozepsané verše......
Terpsichore
10. 12. 2004
...á další, ty jsi asi nečetl ty rozhovory předtím. já vím, že tam ta ašíbka je...ale už tam zůstane. ona se mi tam víc hodila, líbila....tak jsem jí tak nechala, vždyť ta múza čůza je, ne? :-) teda někdy a na tom nádru jí klidně hledat budu....tam toho pak člověk vidí, já jsem tam navíc každý den a to hned 2x. a ta múza mě tam občas přepadne sama:-)
no jo, ale tahle můzå by mi asi moc nedala:-)
ale pohledná je, to jo...
jak kdy:-) a jestli myslíš kroužek nad u, tak o tom už proběhla debata:-) dík za pozastaveníčko.
Kroužek je volovi do nosu? Já myslela, že se fakt bavíme o kroužku, ale tohle musí být kruh:-)
A chceš, abych ho teda nad tu m_zu zkusila nacpat? :-)
to je fakt, nad ů je kroužek malinkej, jako prstýnek :-)
A necpi nikam nic, násilí se mi příčí :-)
.
.
.
A stejně tam patří čárka
:-)
A stejně tam víc ladí ten kroužek :-)
Násilně by to rozhodně nebylo, když to tady tak hezky debatíme:-)
Ono třeba, když si to ostatní lousknou, tak si jí tam domyslí. A já ji nechám v placu.....navíc, z kroužku není úniku, čárka vede dvěma směry...:-))
hele ... Múza se píše s čárkovaným ú ..
mrkni
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=15799
:-)
no pisatelsky to je dobře, máš recht, ale v básni šikne víc ten kroužek :-)
Vždy keď píšem... keď som písal, nevedel som čo sa ocitne v riadkoch... často bol pocit akoby som to nepísal ja...
Kolegyně chtěla básničku k narozkám a mě to nešlo a nešlo. A dřív vylezlo tohle. Ale nakonec se zadařilo i to co mělo:-) kuju za típky.