Kvetoni ;-) spravne jsi pochopil, ze ta povidka smeruje pouze k te posledni vete :-))
Vaude, ty potměšilý podrývači autorit!
Když jsem četl tuhle povídku nahlas doma,
při opakovaných pokusech přečíst plynule poslední větu
se všichni řehtali mě!
A proto varování pro všechny:
NEČTĚTE NAHLAS POSLEDNÍ VĚTU NEPŘIPRAVENI!
MŮŽETE NA SEBE STRHNOUT NEŽÁDOUCÍ POZORNOST!
opravdu se směju a to tak, že nahlas... :-)))))
Je to sice svým zpracováním blbůstka, ale obsahem, originalitou a vtipem naprosto skvělá věc! TIP!
diky,diky, diky - byl k tomu fajn obrazek, ale zmizel :-)
to je super :D:D:D
originální a vtipné
*Tip
Správně díš, moudrý Vaude. Je to charakterem. Ono to lezení do řití potom už není prvoplánové.
Navíc, když v dnešní době stačí jen kliknout a jsi tam...
Garthe, díky za upozornění.
Nechápu sice, co lidi nutí lézt v době pracovního klidu dobrovolně do Řití, ale každýmu jeho nebe ;-))
:-)
Připomnělo mi to jednu Hovnivcovu povídku z Hnědých Řití.. http://hnederite.cz/?text=52-romeo-julie-a-stroj-casu
Ááá, tak tohle je paráda!
Víš, já si Tě čtu, vlastně tu s Tebou mám takový večírek, protože jsi toho napsal hodně a já mám skoro vztek, jak mě taková sranda dlouho míjela. Ještě nejsem ani v polovině, ale čtu tiše - kdybych se měla pod každým "fejetonem" vyjadřovat, ubreptala bych se a navíc opakovala, což by v tomto případě neposloužilo jako matka moudrosti ani nijak jinak...
Tohle je ovšem "fejeton hutný jak asfalt", který mi zafixoval temporomandibulární kloub v pozici otevřeno, řechtám se nahlas a tak... proč Ti to neříct, že jo.
Je to opravdu moc milé čtení. Díky za zážitky a já jdu pokračovat, kde jsem skončila :)
***
Jé, to jsem rád, že mě někdo čte!! Zrovna za tenhle jsem moc chvály od ostatních nesklidil. Ještě že jsem to tenkrát nevzdal
;-)) Díky!
A mně se právě z téhle zkratovaly obvody! :))
jsem tu teď u toho vyprskla....tip
Standardizací k budování globální společnosti ! :)
"Jeho kohabitační kabel není kompatibilní se zásuvkou na těle milované androidky!" a tak je tomu i dnes...:)
*
Nádherná vylomeninka!!!
Stručné,vtipné, úderné.......
t
Díky za tip, ale obrázek bohužel není vidět :-((
škoda...řeším co s tim, když to mám v počítači, ale nevim, jaká je url
netušíš?
Vůbec nevím. Musí se to pověsit někam na síť a já jsem o to poprosil někoho jinýho, kdo měl fotky Písmáku.
ale jak???
no nic, zkusím to vykoumat:)
Trochu mne mrzí, že se v kritikách nereflektuje to podstatné, obsah. Napsáno rozhodně dobře, stručně i v tipně a s ohledem k obsahu, možná by se dal, či spíše určitě popsat i jinak, ale tady jde o něco jako krátký protest, snad jen proti způsobům, s jakým naše společnost řeší registrované partnerství. Tak tomu rozumím. Rozumím-li tomu dobře, pak to má všechny náležitosti. Tím nevyjadřuju souhlas s obsahem - tip
originální, hutný a fakt vtipný, trochu urychlený, ale jinak se tomu nedá nic moc vytknout (s ohledem na to, že je to zveřejněný na Písmáku, kde je opravdová kvalita vzácnost)
tip
a tady mi to přijde, že jsi to ošidil..ale nápad je to skvělej:-)
kruci..jsem rozmlsaná...jasnočka, že jo...ach jo:-((
Nápad skvělej, zpracování tak akorát pro Písmáka...
Teda ale ty sňatky domácích zvířat, to by mě zajímalo :)... A zrovna Atreidovci, tos taky mohl vygenerovat něco origoš :)...
Je to spíš taková hříčka, neberte to vážně :-) Mimochodem, jakto, že jste to už četli, když to vyjde až zítra?
páč tě máme v oblíbených a to nám chodí avízka, víš:-)
Hmmm, mě Craerassy předběhla :)... Ale její odpověď je pravda, celá pravda a nic než pravda...
A hříčka to být může, ale to neznamená, že si s tím nemůžeš víc pohrát :)))... Teda ale ta zvířata mi pořád nejdou do hlavy... Nebo z hlavy... Se mi o nich bude dneska zdát asi, pejsek s kočičkou uvařili dort a teď jdou k oltáři...