Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlkodlak
03. 10. 2004
4
0
2352
Autor
Symbi
Vlkodlak
Měsíc na cestu svítí,
po které jdu já.
Zaslechneš jen vytí,
otřese se duše tvá!
V temnotě noci za tebou kráčím,
zaslechneš jen trhnutí.
V krvi tvé rty smáčím,
jdu ruku v ruce se smrtí!
RedSky: No kdyby tak jenom psal:).... no nic to se nebude rozebírat, je to roztomilý :)
no vidíš Symbi já říkala, že to půjde :)*t
RedSky: Symbi je kluk pro tvou informaci :)
Symbimu se omlouvám (ale píše jak holka a píše a píše a klidně si dupnu)
elfko Sea, díky za upozornění, budu si to příště pamatovat :o)
Asi jo.. i když.. nevím, je to zajímavě napsaný, ale tu atmosféru bych nějak prohloubil.. třeba by to chtělo eště pár řádků navíc bo tak..
ale pak by to bylo třeba úplně o něčem jiným, že??*
tak to ti děkuji:-) při nejmenším jsou fascinující stvoření, to prokletí a zároveň ta svoboda:-)
tak to ti děkuji:-) při nejmenším jsou fascinující stvoření, to prokletí a zároveň ta svoboda:-)
no právě tu by tam dal snad každý, ale nemáte pocit, že noc za úplňku je tak trochu namodralá?:-)
mno, můj názor je takovej, že kdyby to četl nějakej vlkodlak, tak by se asi ze samý ostudy proměnil do vlčí podoby, navždy
promiň, ale já vlkodlaky velice rád a to co si s nima udělala ty, mi nijak zvlášť nesedí
je fajn, že tě to pobavilo, Garth, rád rozesmívám lidi svými vážnými názory :o)
hihi na vlkodlaka, který by se za samý ostudy radši navždy proměnil do vlčí podoby, s Tvým vážným názorem souhlasím
si říkam, že jsem asi strašně vtipnej :o)
jenom, když chci někoho skutečně rozesmát, tak mi to moc nejde...