Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČekací
05. 10. 2004
12
0
8891
Autor
tehotnej_hroch
Až teď vím že čekám
a stejně nepříjde
Kostka se neposune trávou
Neobejme
Jen se tak válela
Pak srdce prozradilo čekání
Prsty ryju v trávě
Balím se do listí
Jenže stejně nepříjde
A tak čekám
tehotnej_hroch
30. 11. 2004tehotnej_hroch
30. 11. 2004
No jo... ale nesmí se s tím hledáním přestat. (BTW, to se někdy stane, že se kousek nemůže najít, když ho někdo zapomene dát do bedny ;-)) )
tehotnej_hroch
30. 11. 2004
Ovšem čas se najíst je vedle kousku smyslu pro realitu další položkou, kterou je potřeba si najít :-))
tehotnej_hroch
30. 11. 2004tehotnej_hroch
12. 11. 2004tehotnej_hroch
07. 11. 2004tehotnej_hroch
04. 11. 2004tehotnej_hroch
02. 11. 2004tehotnej_hroch
31. 10. 2004
no neboj, nebudeš určitě čekat donekonečna - to by z tebe pak byla čekanka učekaná :-)
a kdyz pritom nekdo premysli, co tim chce autor rict, tak vymysli uplne neco jinyho. proto poezii nemam rad.(krome tve, ze jo)
tehotnej_hroch
24. 10. 2004
Ne, spatne to neni. muze, ale mne se obvykle nad tim nechce premyslet...:-(
tehotnej_hroch
24. 10. 2004
to je ovšem pravda. třeba takový "Co tím chtěl básník říci" je docela blbý, protože pod tím může každej pochopit něco jinýho...-)
tehotnej_hroch
24. 10. 2004
a pak ve skole jsou ucitele presvedceni, ze oni jedini maj pravdu a dokud k tomu chudaci studenti nedojdou, tak se jim to nelibi.achjo.:-)
tehotnej_hroch
24. 10. 2004tehotnej_hroch
23. 10. 2004tehotnej_hroch
23. 10. 2004tehotnej_hroch
23. 10. 2004tehotnej_hroch
13. 10. 2004
kostka se neposune travou - to mě zase dostalo. skvělý, hrochu!!!!!!!!!!:-)))))***
tehotnej_hroch
09. 10. 2004tehotnej_hroch
08. 10. 2004
ty si mi pripomnela...jednou jsem psala esej na tohle tema.....bozicku to uz je let....:-) hruza jak to leti...:-) no a pointa byla jak je to napsany.....ze je ok...kdyz ti hrdina place, hrdina nevi co apod.....protoze celkove z ty basne, z toho dilka vime.....ze hrdina je ten spravny ....statecny, chytry atd.... Ze chyba je ....ze kdyz v dilku nechame hrdinu plakat na sebou a konec....neukazeme ho ctenari taky z jinych stran......Moje esej vychazel z antiky....a jeji literatury......ale podle me se to da vsechno aplikovat na umeni co prislo vsechno po tom......Ale to ti sem pisu jen tak pro zajimavost....zes mi to to svou odpovedi pripomnela...:-)
P.S. Mas pravdu, v prologu mas napsany jak to brat....jenze....jenze uz mas na Pismaku svoje jmeno...:-) takze kazdy to dilko tvoje mnou hodnoceno jako doopravdicka basen....se vsim vsudy....:-) ..navic jsem zbrkla a prolog jsem preskodcila...:-) budiz mi omluvou...:-) Krasny vikend, hrosiku.
Jo a taky by sis mela zmenit nick....treba tehotne_krasnej_hroch......anebo.....hrosi_kuze_vsechno_zmuze.....nebo mila_krasna_hrosice......vis...aby z tveho nicku vynikl ten feminismus....ktereho je v tobe tak plno...:-)* ( Jeste pode mnou tu hranici nezapaluj...:-)))) Uz jsem ti poprala hezky vikend?
na můj vkus trochu moc negativistické, ale něco to v sobě má... taky myslím, že přijde, i když musím přiznat, že ve svém případě už o tom taky leckdy pochybuju :^(
tehotnej_hroch
05. 10. 2004tehotnej_hroch
05. 10. 2004tehotnej_hroch
05. 10. 2004pozorovatel
05. 10. 2004
hm hm hm...je to moc fajn.....Me se jen moc nelibi....vis, ze to predem vzdavas, ze se sama schazujes.....Vis, me by se to libilo desne moc, kdyby se tomu malicko zmenil nadech.....Ja vim , ze prijdes.....jednou prijdes....jednou to prijit musim.....a ja si v klidu pockam.....fajn, trochu mam pochyby jestli dneska prijdes....ale ma vira, ze prijdes je tak silna.....ze vim, ze prijdes....:-) VIs co tim myslim:-)
Protoze at v zivote cekame na cokoliv, na koholiv, pokud silne v to verime tak se stane...ne treba zitra, nekdy to trva i leta, ale v pravy cas se to stane...:-)...Tady v ty basni uz to predem vzdavas...jenom si rikas...co kdyby. To je jako neverit ze muzu vyhrat ve Sportce, ale kupovat si ticket....co kdyby. I kdyz to dela 90% naroda, neznamena to, ze je to nutne spravna cesta.
Boze, ja fakt musela nekdy v nejakym minulym zivote kazat nekde, nez me upalili...:-)))))) Neber me moc vazne..:-)
Nicollette
05. 10. 2004
Pak srdce prozradilo čekání
Prsty ryju v trávě
Balím se do listí
Jenže stejně nepříjde
A tak čekám
Taková tichá melancholie, pěkně napsaná.... TIP
a já myslím, že přijde....