díky za ní, udělala mi radost t. :o)
jůůůů !!!! *
Noe - já si chci doobjednat !
Písmenko: to pro ty ovečky ... budu na tebe myslet
Ahoj, konečně se mi vrátila z Francie kamarádka, která mi slíbila vyrobit tištěnou podobu projektu 30.9.2004. Kamarádka je moc šikovná grafička a knihařka - navíc materiál, který se sešel je dost různorodý a kvalitní, takže předpokládám, že vznikne zajímavé dílko. Chci se tě zeptat, zda souhlasíš s zařazením tvého díla do téhle sbírky.
Budu tisk financovat sám, takže ti kromě jednoho výtisku zdarma nemohu nabídnout žádný honorář. Mám představu, že bych za další výtisky, které by si někdo chtěl doobjednat, vybral nějaký drobný peníz, aby se ten tisk pokryl. A kdyby náhodou ... což nepředpokládám ... něco přebylo, mohli bychom to věnovat na provoz Písmáka.
A zároveň chci ještě poprosit o svolení, abych tvé dílo začlenil do komponovaného pořadu „30.9.2004“, který bych rád připravil a představil na nějakých čteních ...
Dej mi vědět, zda souhlasíš s jedním, druhým, či oběma způsoby zveřejnění.
Díky za odpověď, Noe.
Jak to, že jsem tady ještě nebyla????? Je moc pěkná ale konec se mi líbí víc než začátek. Něco mi tohle tvé dílko připomíná ;-) Jo? TIP
to asi ano..
já se raduji.. :o) děkuji moc..
Wu_Chan..
děkuji Ti, že ses mi tady svěřil s tak nádherným a bolavým příběhem..
děkuji.. rozumím mu.. je mi důvěrně známý..
.....
...princezna zářila štěstím v hotelu nad náměstím. Drak létal u dveří sálu na krku pletenou šálu...
A tramvaje! :-) Zvláště obdivuju, jak je to dlouhý...a po celou tu dobu pořád dobrý - neztrácí to smysl ani hodnotu... Tip + nejoblíbenější.
PS: Nezaložíme tramvajoidní klub?:-)))
Jajochu.. :o))) Ty si můj člověk.. :o) do toho s tebou jdu každopádně.. :o) už jsem nad něčím takovým přemýšla. :o)))
si báječnýýýý!!! :o)
Chro? Báječný? No...když to říkáš Ty, tak mi asi nezbývá, než uvěřit...:-)
Tahle je ale zato naprosto božská, geniální a.....nějak mi došla slova. To musel být ale krásný den :o) t*
:o) jééé kassiope :o)) Ty si tak milé stvření... :o)))
byl to supr den.. to ano.. :o)
jo jasně.. :o))) vysvětlíme.. :o)))
To byl Noeův nápad, že se prostě nějak literárně vyjádříme k 30.9.2004 :o))) koukni nahoru do toho klubíku.. :o))) tam jsou všechny informace.. :o)))
Jéje já mám plochý monitor :-(((((( tam by ses určitě nevlezla :-)
ale určitě jo.. :o))) já jsem smrskávací.. :o))) a na net lezu pořát.. :o)))
Tomu nevěřím, tak plochá určitě nejsi :-))))))))))))))))))
ale no tak.. :o)
zanechme zbytečných inpertinencí.. :o)))
ps: třeba jsem chlap.. :o) s dívčím nickem.. :o) a dívčí virtuální identitou..
a to že jsem na netu vlezlá každou chvilinku.. :o)
to je fakt. :o)))
chlap???? ... já jsem zase zmije ... to máš jedno, hlavně že se přitulíme ;-)
:o))) ano.. nakonec všechno dobře dopadne.. :o))
tak hele, vysvětlí mi už někdo, co se vlastně toho pamětihodného dne stalo, že se o něm tak píše?? jsem totiž lehce mimo :)))
jinak básnička naprosto úžasná (i když mi nejspíš unikají spojitosti - kvůli mé neinformovanost vůči 30.9.2004), ale to mi nezabrání se jí tiše obdivovat :))
Ttt
Jéje ... a kdy bych tě mohl přitulit?????
:o) gwiber.. :o) tak poď blíž k displeji.. :o)))
Gwiber.. :o))) no jasně.. :o))) neznám nic lepšího.. :o))
Azathe.. :o)) už se těším na nějaké Tvé další dílko.. u Tebe je to vždycky dost působivé a.. no prostě kvalitka.. :o)))
Mno, tak to u tebe ale taky Eilil :o)) Kolikrát si řikám: "sakra, jak ona to dělá!" :o)))
No to je jedno...piš a piš ;o)
jejdá.. :o) to bych do sebe vážně nikdy neřekla..
děkuji. ...ani nevíš jak mě to potěšilo.. :o))))
:o)) jéé to jsem moc ráda, že se Ti líbí..
samozřejmě můžeš.. :o)
bude mi ctí :o)))
dream.. :o))) děkuji moc za obrááázek. jako vždy... sedííí .. doslova
no móc pěkná..Praha je tam...atd....Tipek
výmluvných kamenů
výmluvně ťukají
vymluvených zornic
výmluvným knížkám.
polomáčených zdí
polomáčené pilíře
To opakování mi, přiznám, dost vadí. Možná to byl úmysl, možná ne, nevím. Jen vím, že zrovna takové výrazy by se v básni neměly opakovat, protože se jejich nevšednost zevšedňuje.
Jinak se mi líbí, co jsi napsala.
Valentino :o) Taky rád Plíhala??? :o) Já moc.. ale je fakt, že tahle básnička s ním má společný jenom ten prolog.. :o)))
Guy.. :o))) ahoooj těší mě Tvá návštěva.. neumřelo neumřelo..
ještě néééé :o))) děkuji..
Vesuvanko.. moc moc děkuji.. za návštěvu a za tip..
Dadiku.. :o) ahojky.. :o))) krásný den přeji a děkuji..:o)
Cavalera.. :o)) děkuji za návštěvu a to hvězdné nebe.. :o)))
StvN :o) děkuji za to cos mi napsal.. :o) a jsem ráda, že se Ti líbí.. a to opakování... jojo.. dala jsem to tam úmyslně.. a něco na tom co říkáš rozhodně je.. asi se opakující slova zevšedňují.. nebo to může být taky tak, že je na ně dán důraz... ??? nevím.. :o) Každopádně moc děkuji.. :o)))
Nevím proč, ale zdá se mi, že to má trochu smutný podtext...
tip
:o) děkuji moc Robininko.. :o)))
jenom na docela malinkou chvilinku.. jinak to byl moc hezký den.. :o)))
pěkné obrazy, působivé, jen na můj vkus trochu nehomogenní
takový melancholický sen
líbí*
:o))) jééé cpretinko.. :o) jsem moc moc potěšena.. a poctěna.. :o)))
Gigo :o))) děkuji moc. :o)))
Rowenno.. :o) moc moc děkuji za návštěvu tip a výběr..
děstně mě to potěšilo.. :o)))
:o))) hihi..
ať žije čeština.. :o))) (a moje překlepy.. ) a lidi s fantazijí :o)))
Ale jo, je to dobré...takové lehoučké... Přijde mi to trochu moc dlouhé, nelíbí se mi tam ti smajlíci, nicméně se mi moc líbí to propletení se skutečností (Staroměstská socha satyra, Na prahu Karlova mostu, Kopuli nad náměstím apod.)...pěkné obraty, akorát opravdu tu délku vytýkám ;o)
Azathe.. :o) jsem moc ráda.. :o) že Tě vidim..
dlouhé to je.. to jo.. byl to taky dlouhý den.. dokonce ještě delší :o)))
nechceš taky něco písnout na téma 30.9.2004???
Nad Mostem přes navždy
tvoří Iluzi pohybu
rozpitá křídla Racků,
uctívajíc Jediný stonek lampy,
Nádherná koncentrace. Na jednom pohledu? Nekecáš.
Rozhodně TIP
rozhodně ne.. :o))) je to tam tak jak jsem napsala.. :o)))
je to vážně nádherný pohled..a tohle všecko tam je.. (poznals tytuly... to je bomba..) :o))
Jo jo, tuli-tuli to je moje 8-)))))))))))))))))
hernajs.. :o))) to mi něco říká.. :o)))
tytuly ... myslelas tím tulituli ne?
Eilil, já už si ani nepamatuju, co jsem ten den zažila...nějak ten čas nevnímám... Mno a ve zkušenostech ještě nejsem tak daleko, abych mohla psát na jakékoliv téma...stále ještě potřebuju inspiraci...když není "ONA", není básnička :o)))
Ale poslední dobou se stávaj divný věci, tak to třeba nějak opíšu, uvidíme ;o)
jen tiché, tichoučké :-) *t
Ahojky :o))) krááásný den.. :o) přeji ve spolek..
Printe.. děkuji Ti moc za návštěvu.. takhle časně.. :o)
a děkuji taky za tip.. a véčko.. :o))) moc moc poctěna.. :o)
Seregile.. :o))) jsem ráda, žes tu byl.. a že se Ti líbí..
děkuji moooc.. :o)))
Noe.. :o))) hihi..
Velmi p?sobivé... ze za?átku jsem se bál n?jaké jemné variace na Plíhala (vzhledem k prologu), ale výborné... tip
jedlo, zpívalo, pilo ... dobrou vůli spolu mělo ... a ještě se neumřelo :-)
Ta je ....
parádní....
jen ti smajlíci mi malinko vadí......... ale stejně tipnu.... líbila...