Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStrom samotář
07. 10. 2004
8
2
4789
Autor
MilanH
Déšť zkrápí mojí korunu. Mé listí se začíná barvit do podzimních barev. Jakmile zafouká trošku vítr, začíná ze mne rvát ty nádherně zbarvené listy. Je to jakoby mi kanuly slzy.
Ráno už začínají být chladná a mlhavá. Dlouho se rozednívá. a já tu stojím sám uprostřed zoraného kamenného pole. Hledím z vršku do velké dálky. Zvláště teď při těch podzimních plískanicích mně přepadají melancholické myšlenky a nálady. Někdy se z toho třesu jak osika. Ach jsem tu tak sám. Kdo mne polituje, kdo mne obejme.
Toužím po tom, aby mne měl někdo měl rád. Toužím po dotyku lidských rukou na mém starém rozpraskaném kmenu. Čekám tu a věřím, že mi někdo splní moje velké tajné přání. Čekám, čekám, čekám…
Adresa:
Dolní Lhota
Adamíčkovo pole
Uprostřed 1
2 názory
malinka_hvezdinka
23. 03. 2005
přepadají MĚ myšlenky- koho co?
Krásné, takové pohlazení po dušičce.. mám tolik ráda stromy a tolik je obdivuju... připadají mi jako symbol vznešenosti a neubližování...
*T*
Slůůůníčko
11. 10. 2004
Omlouvám se, zapomněla jsem, že jsem se odhlásila, než jsem vložila obrázek. Až když mi to nevzalo tip. Takže tipnu ještě jednou ;-)
To je moc krásné a něžné.... mám ráda stromy, hladím jejich rozbrázděnou kůru, dívám se do jejich korun, naslouchám jejich šumění...
veliký TIP
Ten strom na Adamíčkově poli by mě zajímal, osamělý, to bude mít nádherně rostlou širokou korunu.... a ještě, co to je za strom?
napsal jsi to moc krásne......nekdy bych si to chtela vyzkouset, být na chvíli stromem, jaké to je, co strom cítí a prozívá, ale kdo ví, treba jsme jiz stromy kdysi byli, nebo budeme....je krásné se do toho vzít - velký tip, tohle se mi moc líbilo....
Vesuvanka - děkuji moc i za krásný dodatek. Jinak to měl být spíše imaginární strom, i když i trochu určitý a nejspíš bříza nebo velká jabloň.
Andromeda - děkuji jsem moc rád, že se Ti to, tak líbilo.
Morasten - děkuji :-) :-) :-).
..tak to je zásah přímo do srdíška...kruciš ten šíp tam ale drží, potvora!
cítím jak tu listí voní..
zapadaná cesta - projdeme se po ní?
kapsy plný kaštanů,
zavři dlaně..a já v nich zůstanu... ;o)
*t
MilanH -
díky, a já jsem myslela, že je to dub nebo lípa, ale břízy, jabloně i další stromy jsou moc krásné a břízy jsou pro tento kraj typické
Vevet - děkuji moc za krásný názor a hezké verše :-).
Zbora - je to tak :) :)