Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTupý uhol
11. 10. 2004
0
0
2759
Autor
grimer
"Rána nedožiješ," veštica mu veštila.
"Pche, čo sis´ hlavu praštila?
Zdravý ani žeriav."
Bola ostrá, štipľavá
a pravdu mala.
Ten neveriaci tupec už v zemi sa váľa.
Aha, díky za vysvětlení, fakt jsem to nepochopila. Ale já jsem taky takový tupec, co v osud nevěří, ale věštici možná ano.
Pěkné, ale nechápu, proč ten člověk fakt umřel. Můžeš mi to trochu vysvětlit? (Asi jsem trošku pomalejší.)
Beatles: bol to jeho osud. nemohol sa tomu vyhnúť. šiel veštici pre budúcnosť a tá mu povedala, že čoskoro zomrie, no neveril. svojmu osudu nikto neutečie...
- je to takým hravým vyjadrením toho, že si ľudia nedôverujú a za svoje činy platia.
Já znám jenom Išel macek do Malacek....
Ale neva...:)
Tak to jsem ráda, že si v hudbe rozumíme.
A k MM ještě to, že ačkoli to málokdo ví, je strašně chytrý a to se mi líbí, že to není blbec.....)
Tož dobrou bílou...
číta filozofické knihy a chce byť učiteľom. a nefajčí. ľudia vyvodzujú závery len kvôli jeho vzhľadu a nevedia o ňom nič. pozrú na videoklip a myslia si len to najhoršie. a bude sa ženiť... papa
Tak o svatbě nevím...To je docela ránu. Už to nebude můj platonický idol:)
ale no, tuším to chystajú až dajako na január či február... ešte je to ok, nie?
vím, že měl nějakou modelku a má doma strašně moc koček a v obývačke:) embryo v lihu na stole a že když byl malý, chodil se za starším bratrancem dívat na porno a aby to neslyšel strýc( který měl mj. rakovinu hrtanu a pořád chrchlal nebo se dusil) pouštěli si mašinky, jakože vláčky, kolem dokola v pokoji:) ....tak a taky vím, že má perfektně zvládnutou manipulaci s lidmi( to klobouk dolů) a v USA 90% jeho stálých ortodoxních posluchačů spáchalo sebevraždu...
a taky, že chodil do náboženské myslím, že zrovna úlet na křesťanství, školy, která ho tak zblba, že začal skládat to, co skládá... Tak to je pro dnešek vyčerpávající info na dobrou noc a ať tě blechy seeeeežeeeerou:)
tak na záver ešte ja k tým samovraždám: po koncerte v austrálii sa jedna fanúšička zabila. vraj to nezvládla psychicky-na taký bordel bola mladá, no koľko mala rokov neviem. a jedni juhoamerickí vrahovia vypovedali, že inšpiráciu hľadali v jeho hudbe... no mm je skrátka BOH!!!
P.S.: na koncerte v prahe boli všetky vekové kategórie. aj dôchodcovia...
andela a nočnú hudbu pozerám pravidelne. sú tam skrátka perfektné kapely a klipy. mm je pán Človek, lebo sa na nič nehrá. je sám sebou, nie len pre divákov na koncertoch. je proste taký a to sa mi páči. nikto z mojich kamoššov ho nepočúva a poviem ti, že sa kvôli hudbe aj hádame. (nech je psina). som rád, že máš sr ráda. ja do čiech nechodím, ale teraz v lete som bol prvýkrát v prahe (keď tam bol ten výbuch či čo). mal som taký výlet po česku. inak, ja som z malacek, poznáš? je to blízko hranic na záhorí. tak sa maj pekne a prajem nezabudnuteľné zážitky zo sr. papa
Je to asi trochu k nepochopení, ale mě připadá sexy:) A hlavně jeho písničky jsou nehorázně sexy, perverzní a vášnivé, něco jak Nine Inch Nailes...Nevím, jestli na Slovensku chytáte ČT2, ale jestli´s náhodou kdysy viděl Velkou noční hudbu s Andělem, zaměřenou na MM, Korny a jiné krále podsvětí, určitě bys slastí neusnul. :) Moje kamarádky většinou poslouchají střední cesty, žádné super slaďárny, ale nic moc. Kluci jsou na tom líp, ale MM taky nechápou. V prosinci jedu na Rammsteiny, tak už se těším.... Co jinak život a tak....a odkaď seš přesně? Já jezdím s houslema do Košic za jejich orchestrom a Slovensko je mi sem tam bližší než ČR. Snad to nezní vlezdoprdelkovsky:) Bude to spíš tí, že tam mě čeká týden naprosté volnosti, sezení v Czechslovakia partě v hospůdce až do rána a vůbec pohoda jazz:)
Snad tě to neurazí ale maličko mi to druhem uvažování připomína Horkýže. Nějaký ten vtípek, nadhled, ale všecko na úrovni. Prostě supr a basta fidli:))
Snad tě to neurazí ale maličko mi to druhem uvažování připomína Horkýže. Nějaký ten vtípek, nadhled, ale všecko na úrovni. Prostě supr a basta fidli:))
Akorát Bola ostrá, štipľavá
a pravdu mala. bych ještě lehce spravila, rytmus je trochu mimo.
Jenže mě se to líbí i tak, páč mě zajímá obsah a nápad a nelpím úzkostlivě na formě.
sanelma: prečo by ma to malo uraziť? horkýže mám v zozname naj kapiel. skôr: ďakujem. počúvaš horkýže? prekvapuješ...
Jasnačka.) dokonce dvakrát naživo:) jdu spát, viva grimmer a sladké snění...a Marilyn Manson taky není k zahození, he?
sanelma: počkaj, ty ma poznáš? manson naj zo všetkých a to moji kamošši nepochopia. konečne niekto, kto súhlasí. si môj človek!!!
hahá. tož dobre to čistí...
Slovenština je nádherná a když je k tomu stručný a jasný autor, je to minimálně zajímavé.= líbí