Ehm..pro nas nechapave-co znamena formulace "na tohle si pilnik nezvi?"
Máš zaškrtnuto, že stojíš o hlubší kritiku, jsi si jistá, že ji ustojíš?
Zkus me,dneska me uz asi nic z rovnovahy nevyvede.=)
na tohle si pilník nezvi... a neposlouchej Jajocha, nemá tak docela pravdu ;o)))
No prave to me tolik fascinovalo-precetl sis moje prvni tri basnicky a napsal jsi,ze pisu tak trochu o tom,co citis i ty-moc mi to pomohlo-nejsem blazen=))).
A myslim,ze v tvem pripade "to" dopada velmi dobre.=)
Houby! Jen otravuj! Nejlepší básníci v dějinách většinou měli velmi pochmurné životy a v básních si vylévali - více či méně - srdce. Jen piš, co cítíš, tak je to správný, tak je to od srdce. Já píšu, co mě napadne...a pak to tak taky dopadá!:-) Ale když někdo píše co cítí, tak to má sílu i když je to třeba stylisticky o ničem. Ostatně - já taky nevím, co se Ti stalo a svým způsobem Tě chápu!
No...to já až tak nedělám. Mám spíš pocit, že to děláš Ty...a řek bych, že je to dobře. Dyt ať si to všichni přečtou, stejně neznaj kontext a neví o ce jde...
Mozna prave proto..nevi,co se mi stalo a muzou si tak myslet,ze je to bezmyslenkovite...mozna mel fun_tomas pravdu a nemela bych svyma problemama otravovat ostatni.
To ja dekuju=)...nedesis se nekdy toho,ze sem vystavis svoje nejniternejsi city a kdokoli si je muze precist?
Sákryš. A teď ale totálně netuším, co říct na takovouhle poklonu...snad jen děkuju...:-)
No jasný. Takže když jsem něco dáš, tak se mi to objeví v avízech...to je fajn vymyšlenost...:-)
PS: Ale má to tu nevýhodu, že Ti všechno zkritizuju...:-)
Nemyslim,ze by mi zrovna od tebe kritika vadila=))).Narozdil od jinych vim,ze Ty to myslis od srdce a nejen abys mi ublizil=))).
Ty me mas vazne mezi oblibenymi autory???
Já jsem věděl, proč si Tě dávám mezi oblíbené autory!!! Tip!
Asi je hloupé říkat, že třetí sloka je moc pěkná, když je to všechno protkáno tou smutnou pavučinou zrady, že? Ale i tak se mi to líbilo. Ale jistě to nebude tvá smrt, takové zkušenosti je dobré brát jako "tvůrčí kopance". Není lepší napsat něco takového, než stále jen slepě ležet u něčích nohou. A vůbec, k nohám už si nikomu nelehej, dívej se jim hezky zpříma do očí! alohA t*
Dekuju moc=)).Opravdu to nebyla moje smrt-aspon ne fyzicka.Taky dekuju za krasnou a uprimnou radu na zaver-pokusim se ji drzet=))).