Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo siestě
13. 10. 2000
3
0
3162
Autor
suva
PO SIESTĚ
Zeptej se bronzové ženské na kávovém talířku,
co pro mne znamenají Tvoje ústa:
horká a sladká jako nápoj dovezený z exotických krajin.
Polož se na otázku
chladivou jako voda
v kamenném lomu uprostřed léta.
Dívej se do modré oblohy
a vybaví se Ti šmolková čistota dětské duše,
kterou jsi zanechal na úpatí hory Dospělosti.
Prostři své sny za zavřenými víčky
na plyšový koberec vzdechů a váhání
a pak je zašlápni obutou nohou velikosti č. 8
Tohle mě dostalo. Hlavně "hora dospělosti" a vůbec. Nevím, co napsat. Tak snad jenom ten tip.
nádhera, dávám spontánní t...., volný verše miluju, a ty obrazy...
atmosféru ještě umocňuje širší řádkovní
Albireo - stroj času objevíš pouze tehdy, když se zajímáš o autora (tam se ukáže i to, co se v dílech ukáže až přijde správný čas)
:c)))
Sůvičko, vynalezla jsi stroj času? 12. 10. čtu básničku datovanou 13. 10. a dokonce 10. 12.!
Nebo je chybka ve skriptech Písmáka a i když se předepíše datum publikace, tak to publikuje hned?
Už jsi se stal, patříš k Písmákům a těm já poslední dobou věnuju víc času než spánku :c)
"šmolková čistota dětské duše" mě upoutala ... je ve Tvé básni spousta citu a osobních pocitů - jak ti je závidím (to ovšem neznamená, že bych ti je nepřál) :c))
Nemohu i já stát se součástí tvých snů? :c))))
Saša