Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzimní básniřka
Výběr: Lyryk
11. 10. 2000
18
0
9341
Autor
Merle
Stojí dívka
pod jasanem,
zhlížejíc se
v slově psaném.
Co chvíli se
verši zasní.
Ověšena
listy básní...
A tak dlouho
tam jen stála,
až už taky...
opadala.
Merle: No jenže ono mě to zaujalo, vždyť to povídám...Drsoňka? To jo, to taky..... '-)
Čtu Tvý věci ( a přemýšlím o napsaném ) už asi 4 hodiny.
Tohle je první, co se mi FAKT líbí. tip
Kašika: to jsi docela drsoňka... já bych autorovi, co mě nezaujme, nevěnoval víc než 10 minut.
šroubí: je to blbůstka - sranda... hlavně mi z toho nesmutni, nebo si začnu se škubáním zbytku vlasů :-))
styl je fajn
ale je to takové, že
smutek mi hloubí
světlo v duši
trpaslík srdíčko
zmateně buší
Rozhodně lepší než podzim o.... Škoda, že to není trochu delší. Jinak príma styl a znáš to...
kalinka: nevím o tom, ale nemohl jsem odolat mojí oblíbené citaci z Prachetta :-))
vidím, že stále myslíš na vývoj tvé osobnosti, a tvrdost tvých jater :-)))
au_ten_tyk
26. 10. 2000
merle: už jsi jedl krysu?!:o) /nemluvim o nutrii!:o)/
a kaliče si užijte, já sodovku piju maximálně jako zálivku ke koňaku:o))) nebo metaxe:o)) a to jí pak říkám Ustalovač!:o) Hádej, jak říkám v tom případě alkoholické části!:o))))
Jo PS to vystihl...nezna legrace...a me se to vazne moc libi. To je jedno z dilek, ktere se mi vryly do pameti a jsou proste tam, nevim proc, ale jsou..))
merle: slyšel jsem. nejraději bych ti našel novou práci, ale tam u vás to asi nebude příliš snadné. v praze by to bylo snazší.
jorel: na jaře půjdu do Prahy, takže ti dám pak vědět, a můžeš rozhodit sítě... když bude dobře placená, a ještě tam budu mít čas na písmáče, rozdrtím tě v děkovném objetí :-))))
kalinka: no u nás máme jednoho, co mu říkáme kalič. Je to skoroabstinent, co pije nejraději sodovku, a po jendom pivu už se motá :-)))
jorel: rád bych se vrátil, ale není možná :-(
Bodlík: tobě to fakt přijde něžný? a já se tolik snažil o srandu...
Merle: :o) No jo. :o)
A ten stromek je fakt krásný, má krásnou melancholickou náladu...
au_ten_tyk
23. 10. 2000
oj ka-lín kakalín kakalín-ka maja :-))))
autentyk: a máš k tý kryse kečup?
all: diskuse nad podzimne naladenym merlem (merle bez tebe je pokec polovicni :o(((+)
Merlík je ve formě. Podzimní depky - drcený olivy..:o)) Drcenej Merlík.... samá perla:o)))
Mimochodem, prdlačku starou ka-ka-lin... je to od slova KALIT!:O)
Juuu, ja si to tu tak procitam uz po nekolikate a stale se vracim k tomu s jakou neznosti je to napsane a az ted jsem si vsimla, ze jsem ti tu jeste ani nenapsala, jak se mi to libi a ze si sem vzdycky zajdu postat pod podzimnim stromem..)) Takze promin, ze az ted, ale cetla jsem ji hned, cos ji tu vepsal...takze TIP
PS: rozdíl není veliký... ten veliký je totiž v IBM ;-))
Albireo: že bych byl nesmlouvavý? a za kritika bych se už vůbec nebral... fakt to tak vypadá? no dej nám pánbůh...
Merlin: vítám navrátiší písmáckou dceru
Kalinka: namaluj - pošli - zkritizuju ;-))))
Yezz: já si taky jedno vezmu, a můšem po sobě pokukátkovat ;-))
Merle: pokukátkovat?
Já věděl, že ti tu básničku pod Podzimního básníka od Via píšu správně! :o)))))
PS: ty mrtvomrchožroute, ty suchonitkonenechavá creatůro, ty vykolejizní odpadoplivče, ty ty ty duchobratře... máš pravdu :-))))))
Zly_skriatok
20. 10. 2000
Jen to namalovat!:o))) Jestli to tu někdo provozujete, tak chutě do toho, a písmákovi pak naskenovat do Galerky, please!:o))) Čímž mě přepadla myšlénka, že by se tu mohlo vytvořit cosi, jako výtvarná odnož, kupř. "Artík"!, a tam se pak dá nacpat i sochání - vyfocené a naskeněné samozřejmě!:o)) Ale to jen tak....kdyby se tak někomu chtělo....
/Mimochodem si to pak zaháčkovat někde po různých webech s kulturou jako odkázek a táááák:o)
:o))) Merlíku, možná by stálo za vyjasnění pojmů:
duchovní bratr
duševní bratr
bratr v duchu :o)
Abych tedy věděl, zda vůbec něco z toho jsem. :o)
Merle, mc hezké. Zatím jsem tě četl jenom jako nesmlouvavého kritika, ale ty umíš. TIP
... tak ono to stálo za to, že jsem se rozhodla opět otevřít dvířka s cedulkou : www.pismak.cz !!
PS: asi si budem muset dát další rýmovej souboj, abych ti spravil sebevědomí. bratře v duchu ;-)))
tak to jsem asi holka, jenže já sedám při básniškách pod javor ... nalepím si básnické nosíki ... 8c)
vio: má si dnad Merlík na trhání kaštanů brát motorovou pilu?? ?0)
ťupr dupr :o)) jůů, venku pršíí, prosím omlufte mě, jdu tam. Díky za inspiraci Merlíku :o))
Helgeborge
17. 10. 2000
Ť. Proč, to je snad jasné.
A nyní se hluboce, ale opravdu velmi hluboce omlouvám, že jsem kdy nazval Merlíka svým duchovním bratrem. Na to teda opravdu nemám.
No nic, Vio by zasloužil Ť dva, ale co nadělám, že... :o)
A Lyryk, zdá se, taky není ještě ztracen, dokonce umí humor vpravdě výborný použít. :o)
A jen se smějte, to mě je jen líto, že tak nevidím také...
Podzimní jako višitá. Navíc taky krásná. (*)
PS: kdyby ty kaštany posbírala, mohla by nakrmit zvířátka v lese :o)
Vio :-))))))) kaštan by mi asi skutečně definitivně rozjasnil, ale musel by to bejt takovej ten celostromovej...
BTW: ještě bych psaném nahradil planém
Merlíku, jé skvělá (myslím, že jsem Ti to už řekl ;-)))
Stojí Merle
pod kaštanem
zhlížejíc se
v slově psaném.
Co chvíli je
nasraný.
Potlučený
kaštany...
Který z kaštanů
to byl,
co mu v hlavě
rozjasnil...?
SORRY Merlíku, nemohl jsem odolat ;-)))
Máš u mě TIPík a zasloužený.
P.S. Nějak se nám tu množí NEGAtivci :-((( Ale spíš nicky, pod kterýma se skrývají...
Typická báseň mistra Merleho. Vyjadřuje tresť jeho přístupu k dívkám (na ženy si netroufá :-)). Milé dívky, budete-li se cítit někým pozorovány při svém melancholicky osobně podzimním brouzdání listím - je to on. V takovém případě volejte naši poradnu, my si ho odvezeme i s vaším obrázkem v jeho očích :-)))
Nakonec proč vám to radím zavolat nás? Všimněte si poslední sloky, nepřijde k vám a neosloví, je totiž rozený pozorovatel :-))))
Miroslawek
11. 10. 2000
Jasně !!!
hň, hň, hň ... a máš to ;o)))
Cynický Merle, takhle si dělat srandu z citlivých dívek.
bambulka: na zimu čekám, abych jí mohl zdvořile nabídnout teplou vlněnou šálu po babičce, kterou mám doma ve skříni ;-))
Carodej: vedle jak ten jasan
Lyryk :-))))))))))) já jí je fakt chtěl pomoct posbírat...
a doufáš, že je dostatečně dlouhá, abyste se do ní mohli zabalit oba, viď?
:o)))
....éééé chtěl jsem původně napsat, že počkám, až co řekne Merle
a pak s ním budu souhlasit, ale místo toho se Merlemu taky
vyhňhňám :-))))
PÍP jak Brno :-)
Jedna z tvých typických veršovánek o ničem a k nikomu. Snad jen pro potešení starců a poCHlebníků. Užij si to.
Kváfný, voztomivý *
Carodej: řekla bych vedle jak ten jasan :o))
Nega: Vším vším, všimni si, je to blbůstka!!
:-)))))))
duvodu k veselosti neni nikdy dosti, a tak se pridavam k vetsine, rozesmalo me to v celku ucinne
:-)))))))