Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTaneční
14. 10. 2004
7
0
2891
Autor
Mar_15
Tančila by, ale neumí
tančila by, když hudba dohrála
tak jako kdysi v podzemí
Vzpomíná na krásná muka
ovinula se kolem pasu
něžně jeho ruka
Když hráli JAZZ
Augustin_Šípek
08. 01. 2005
Aha, tady jsme se potkali. Fajn se vrátit k takové přílemné básničce a fajn přiřadt nick k tváři. I když po dvou probdělých nocích jsem včera opravdu moc nevnímal ;-)
Pisces:Já vím, že nemám vždycky trvat na tom, co mě napadne jako první. Ale lenost něco opravovat je někdy děsná.A taky ztrácím ten správný vhled. Takže tady čekám spíš nepochvalné kritiky, i když chvála mě opravdu těší a posunuje mě někam dál.
Mar_15: Není zač :) Občas každý něco nedotáhneme do konce a už to zveřejníme, třeba jen z pouhého nedostatku inspirace v danou chvíli... Ale to neznamená, že se někdy časem nemůžeš k dílku vrátit a vylepšit ho. Za to Ti nikdo hlavu neutrhne a bude-li Tvá předělávka úspěšná - tím lépe.
Hmmm...Začátek aj konec mi přijde super,prostřední sloka mi moc nesedí,trochu křečovitý a laciný rým ruka-muka...Jinak fakt dobré.
Díky.Já vím, že si to tak trochu zakulhává, ale byla jsem tak nedočkavá, abych to už publikovala, že jsem si asi nedala dost práce.
Tak já zase něco hezkýho napíšu, ale až zítra.To bude na čtyři úsměvy.Nebo to bude k pláči.