Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMé Čechy
11. 10. 2000
3
0
4550
Autor
racek
Čechy jsou malá země:
tak dobře ložená
jak ženský klín.
Takova poloha!
Mnozí nám závidí.
Nahoře Setuza
a dole Temelín...
10.10.2000
Miroslawek
08. 01. 2001
Už jsem to vysvětlovala. Nemyslela jsem Čechy jen jako historickou zemi, moho lásek bylo žilo i na Moravě, myslela jsem to jako celou zemi, ale přeci nebudu rozepisovat všechny historické země. Až mě napadne něco o Moravě, zase vynechám Čechy jako takové, nebudou-li se hodit.
No vidíš, už jsem Tě jednou četl ale asi mě nenapadlo se po Tobě podívat více...což tedy nyní napravuji...
Albireo: to co ti říkám není pravidlo, jen doporučení, jak to vnímají čtenáři (aspoň většina). Já sem dávám jedno týdně, a to mi přijde akorát...
Cadodej: tak to mi radsi ani nerikej... :-)))
Albireo: jen to v záchvatu sdělnosti nepřežeň... myslím, že víc než jedno dílko denně už není přínosné. Už i ta každodennost je slabší...
Merle: v pravidlech Písmáka se mluví o max. 2 příspěvcích denně. To dodržuji, jenom jednou došlo k omylu, protože Racek si týž den poslal příspěvek také sám.
Carodej, Merle: Za tu kategorii nemůže Racek, ale já. V poslední době Rackovi dávám její básničky na Písmáka já (a mám jich od ní v zásobě spousty, takže se máte ještě na co těšit).
myslím, že to nevystihuje čechy. A je to moc poplatné dnešku. A Temelín není úplně na jihu