Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVÁNOCE
16. 10. 2004
12
13
7517
Autor
šňupálek
V obchodě už rozvěsili vánoční výzdobu
však na mých stromech stále šustí listí
Jsem jediný špinavý bod vesmíru
zatímco se ostatní blyští optimisticky čistí
Jsou krásní, úspěšní a šťastní
dle jednotného metru
Přece se nenechají ušpinit
od dívky ve vytahanym svetru
13 názorů
nekřič na mě.
a když už tak pěkně hlásíš, že TOHLE je jinak, tak bys moh i upřesnit jak ;-)
dobrou noc přeju (a jdu padnout)
asi jak který...víš, baví mě patlající se těsto, zametání jehličí z větvičky...baví mě chodit po hřbitovech za cizíma babičkama (za svojí samozřejemě taky, nesčetné hřbitovní dědky zahrnuji též)...
mám na svátky různý náhledy - ovšem vyměňování svíček a podobnejch ptákovin se všemi známými...no, to neni zrovna můj ideál ;-)
Usmáty_autor
14. 02. 2007
musím se na druhou stranu vánoc trochu zastat - oni za to nemůžou (ty vánoce), že si z toho děláme svátky nakupování a uklízení...myslim, že sem přišla na to, jak se to dá dělat...jinak?
letos sme s několika lidma byli zpívat koledy před obchoďákem (jednou eště v oktombri, když už vyvěsili vánoční výzdobu)..a s pár lidma sme se shodli na tom, že neni třeba se zahlcovat dárkama,jenom abysme "něco dali" (svíčky, zvonečky...a tak)...bylo to lepší a vřele doporučuju ;-)
Usmáty_autor
14. 02. 2007Prinzesschen
03. 08. 2006Prinzesschen
03. 08. 2006podezdívka
17. 07. 2006
aha..zatim to asi nikdy nevyšlo..
mimochodem, když už vánoce tak todle se mi líbilo...kdyby tady náhodou nefachaly odkazy, tak: woman_who_fell_to_earth: prošla jsem vánocema
Slůůůníčko
15. 01. 2006
Na vánoce mám stejný názor. Jsou hnusný a serou mě úplně pekelně. Je to nejděsivější čas v roce a mám s nimy spojeny ty nejhorší zážitky. Musím dát tip.
Devil_Angel
19. 10. 2004V_I_Lennon
19. 10. 2004
Málo kdy jsem četl něco tak procítěného o Vánocích... něco tak smutného… a tolik, tolik podnětného…
Ti všichni „krásní... úspěšní a šťastní“... kloužou většinou jen po povrchu věcí... a jde jim dnes už o zcela jiné podstaty... nežli o skutečnost… že se kdysi v tomto čase narodilo v jesličkách dítě... („nejchudší“ na světě)
Jsem přesvědčen o tom, že kdyby se toto dítě "znovu narodilo"… tak by při svém opětovném veřejném působení zamířilo (v tomto konkrétním obraze) přímo k té dívce ve vytahaném svetru... protože právě kvůli takovým na svět přišlo …
Díky za první dotek letošních Vánoc…
T*
nedokážu na to utvořit jednotnej názor...
začátek je vjem
prostředek je pocit
a konec je mataforickej vjem a pocit dohromady...