Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěkdy..
20. 10. 2004
9
0
4360
Autor
Vevet
Někdy mne obejmi,
šeptej jak krásně voním.
Máš rád, když ve tvé náruči
jako rosa kapky touhy roním.
Někdy mne přijď políbit
a to slastné zoufalství
konečně si vzít...
Augustin_Šípek
19. 01. 2005
..díky za postřeh..už jsem tam škrtla *své*..o touze budu ještě přemýšlet :o)
dík za zastavení a za tip.. :o)
nevymyslel už někdo náhodou lepší způsob, jak poděkovat? :o/
Noe... díky za típek a připomínku..ale tou změnou bych asi zas padla do spárů Aerotika :o)) ..a s tím sledováním..hádej koho máš v patách?? blblbl ;o)
Lucky.... no tééda..to zní nedobitně!! :o))
Vesly...hihi..sebrali mi návod..nevím, kde to má brzdu ;o)
díky za típek..
Divím se, že jsem tě neobjevil dřív ... i tahle se mi moc líbí, opět hezky lechtivá.
"jako rosa kapky touhy roním" mi připadá kostrbaté, vyhazuje z rytmu (víc by mi tam rytmicky sedělo třebas "kapky své touhy roním"), ale celkový dojem tuhle dílčí námitku překonává *t
Koukal jsem, že jsem tě už kdysi objevil ... na začátku.
A nesplnil výhružku že tě budu sledovt. Tož teď !!!!!!!
já nevím, jestli je to pro radost. Já jsem z toho smutná, protože nemá kdo přijít:( Ale on určitě někdo příjde:)
Moc krásné. Pár slovy nádherně vyjádřeno mnoho. To já neumím
**
swan...zas mě nepřeceňuj :o) , vzít je vzít přesně tak, jak myslíš :o)
notreal... díky...je to milý ;o)
papouch...já za to nemůžu a musím poděkovat za * ;o)
isabell.. Až se jednou rozední, poznáš, že nebyl poslední...koutky od sebe a hurá na ně!.. díky za milou kritiku ;o)