Uz v te hospe sedim.... kde jsou vseci? svice pomalu dohasinaj... :(
Á, při obdivování Voloďova díla jsem objevil tu básničku o ktereé_JiKo_ včera hovořil...
"všechny svíce na dortu září dál"
jinak mi básnička tvarem připomíná osmičku, Voloďíku?
Proč si včera nepřišel na čtení?
asi to mělo poukazovat na to, kolikáté narozeniny slaví... tak na to, že mu je osm, píše fakt super!
mrazivá básnička...
ouplně mi zrmrznul úsměv na tváří, když jsem ji četl...
:-))
tož tak? o narozeninový dort se dělit nechceš? aspoň, že naději tě jednou spatřit a do výstřihu si tvůj podpis nechat napsat, nám nebereš
pišta: já jsem myslel tvoje tipy (můj starší brácha by měl určitě aspoň půl co já) a pevný termín ještě není
Voloďo: Já taky myslel svoje tipy... :)
Tak až ten termín bude, dej vědět, my ti s Noem pomůžeme.
voloďo, jsem rád, že opět zůstáváš v anonymitě..jináč by byl písmák o mnohé ochuzen..8¨-))))
Noe1 a spol: Bohužel kvůli ogranizačním zmatkům, budu muset oslavu zrušit. Všem přihlášeným se téměř omlouvám, ale musí se to jak se to ukázalo připravit líp jako třeba v klubu. A setkání se mnou se určitě někdy v budoucnu, někdy v pátek uskuteční, jen už to nebude jakoby oslava ale jen setkání jakoby s tím vaším oblíbeným basníkem. Místo zůstává stejné přotože věřím Noeovi1 že je tam pražský nastandart. takže přesun na neurčito, ale zato někdy určitě! Včas dám vám vědět a Noe mi příšte víc pomůže že jo.
Voloďo, já tě podezírám, že jsi nikdy žádnou oslavu uspořádat nechtěl, ve skutečnosti...
pišta: to není pravda!! No a vadí to copak, že to bude jindy a nebude to oslava ale jenom setkání. Stejně jsem měl obavy aby se když to teda měla být oslava, jako ti účastníci nechovali zhírale a veváleli pod stelem nebo tak. Takhle to bude lepší. To jistě uznáš. Konec konců mě pak můžeš taky pomoc když jsi tady takový známý (i když tomu počet tipů moc neodpovídá.)
Voloďo Voloďo, já tě nechci rozmazlovat tipama, ale vychovávat, něco jako starší brácha... :) Tak koukej stanovit pevný termín, nebo nedostaneš blízátko! :)
básnička hrozná..
dort má jakási křepce?
výsměch nemohoucnosti stáří?
opěvování debilního věku puberty..a dříve?
hanobení klacků a rasismus klád?
tak tohle, Voloďo, nemám rád!
mínus osm tipů
tak co takhle v olomouci? dnes večer bych mohl
tip
a na konec by se to mohlo slavit bez Tebe...,
" je důležité si věřit"
Afrodito, já tam rozhodně půjdu. Co ty? .) Budeš mi dělat garde? :)
Ne garde budeš dělat Ty mě, jakožto dámě...
No dobře, tak mi budeš dělat parde, třeba... :))) Tak si nějak pak napíšem, kde se slezem... :)
to bych ráda, jelikož nevím kde to je
panebože, tenhle člověk je snad za trest...
Bohužel, kvůli organizačním zmatkům, protože to byl v našem starém kalendáři špatně, a že mamka pojede do plzně a měla mě tam na oslavu hodi,t musím oslavu přesunout na další týden v pátek, takže se to oslavíme neprv doma s rodičemi a až pak v té Hradčanské nebo kde. Když tak mi ti cose přihlásili potvrdťe účast v novém termínu a vy co se to vám už teď hodí i když předtím ne tak taky.
já budu v Praze až od 18 do 21.listopadu. Nešlo by to ještě posunout? a co s tím dárkem?
pišta huf: jo
angel: copak to můžu pořád nosunovat, stejně nebudou moc nikdy všichni
jen nevím jestli se do té nádražní resturace nepojedu nejdřív podívat, reakce na ní byly divné, noe to tam asi zná a byl ironicky
Pišta:))))))))
Nevystupuje v té době David Coperfield? Se asi David bude divit až mu na vystoupení nikdo nepřijde, protože všichni budou v nádražní restauraci na Hradčanech.
:)))
Voloďo, co Davida taky pozvat, ať není sám?
:)))))))
Pišto, žádný takový! David nedal tip!!!
A jo... No, nechme se překvapit, možná to ještě stihne, možná i přijde, kouzelník.
...a zahraje nám k tomu Sting... tu naši!
Nechápu, proč je Voloďa tolik skromný a nechce oslavu pořádat v Sazka aréně...
Hušák taky nedal tip, asi...
A Husák už vůbec!!!!
Hušák? To je majitel stadionu? Nebo Sazky...
jako byste nevěděli, že Coperfield je ve skutečnosti Voloďa...
Elyn, já to věděl, já to celou tu dobu věděl...
...jenom nevim, proč chce dělat sraz na nádraží... že by chtěl nechat zmizet vlak? Nebo dokonce nádraží?
Tak nebo tak, stejně ho podezírám ze zmizení sv. Václava...
Jenom, aby nám Voloďa kouzelně nezmizel...
všem: takže jsem to spletl, ten svátek je ve čtvrtek, takže to musíme udělat ve střdu, ale chtelo by to možná jiné zařízení, protože mamka říkala, že ty nádražní restaurace jsou povětšihnou špinavé a je v nich plno opilců, jestli máte nějaký jiný nápad, sem sním jinak kdybych už se neozval tak v šest tam v té nádražní, doufám že objedná ten stůl.
Voloďo, a kam to máš blízko?
Voloďo, ráda bych ti poslala nějaký dárek. Napiš, co by sis přál a nezapomeň přidat adresu !
a co autobusová restaurace?
Volodo co myslis tim moc drog ? ze neco malo drog bude ? tak to pak prijdu:))))
ale jinak hochu o starnutimoc nevis. starnuti je ze uz se ti nechce parit jako kdysi, jsi cely zniceny po par hodinkach v buse ci letadle ackoli cestovani bejval tvuj konicek...nepoznavas stary znamy na ulici a zacinas nadavat na mlades:)))
jo volodo co takhle Walfdorf Astoria. hehe. to byl ftip. tak co si zahulit a zachlastat v parku:)))
U Veselý Kozy je to fajn, vybraná společnost . . .:)) Prima by byla i nádražní restaurace nad Smíchovským nádražím, maj výbornou gulášovou polívku.
Jináč, Voloďo, můžeš se mnou počítat, jen mi prosím, zajisti dvě věci: 1) že se podíváš ještě jednou do kalendáře, a znovu zvážíš, je-li skutečně nutné posouvat státní svátek o den dál. Ty jsi pochopitelně taková šajba, že by ti to snad i prošlo, ale, pomysli - co si pomyslí EU??? A za 2) Popros maminku, ať ti pro mně půjčí jeden podprdelník, abych neseděl na tvrdým. Díky. Pišta
ježíši, Voloďo, tak oni tě všichni uviděj? já závidím, kruci ..no co...tak aspoň tip k narozeninkám, štírku:-)
*
Je mi to strašně moc líto Voloďo, ale akce se bohužel nebudu moci zůčastnit, protože na oslavách narozenin jsem většinou zvyklý brát hrozně moc drog.
V Praze nebydlím tak dlouho, ale přesto bych si dovolil navrhnout několik restaurací vhodných pro tuto akci.
U Veselé Kozy - u zastávky Lihovar - levné zboží, prima obsluha a to vše spojeno s luxusem
U Zapoměnky - restaurace v likusové buňce na sídlišti v Modřanech - tady bych se nebál použít přirovnání poetická kavárna
U Chmelového věnce - restaurace v Hostivaři, kde sice nevaří, ale je tam dlouho otevřeno a jsou tam přátelští hosté.Ptej se na "Pepka", od minule mi dluží panáka borovičky, tak si ho za mě můžeš vybrat, já už tam nejdu.
Myslím, že volno bude ve všech uvedených podnicích.
já ti typ nedám ňygdyňygdy a přindu tam vlastňjě přilítnu já (sjem papoušk!!!) bastafydly a klofnu tě do vOka jakxem ˇˇty slýbyl!!!! To je můj dárekna rozeninám. !!!!
:-))))))))))to je úžas, uvidět Voloďu a zemřít.
Rowenno neraduj se předčasně, řekla bych, že stejně bude mít zaracha a nepřijde. ovšem na jeho zdraví si můžem připít všichni ať jsme kde jsme
To není pravda, když se to zařídí tak mě tam mamka přiveze!
Hele, Voloďo, tak to uděláme v jedné nádražní restauraci, je celkem levná, je tam dlouhý stůl a mohl bys sedět v čele, vole.
Křídlo: a je to u metra? a toho vola si odpust!, ale já jsem už trošku svátečně naladěn takže tolerantní
Ano, je to blízko metra , konkrétně stanice Hradčanská.
na Voloďu had !!!!
Můžu ti dát k marozkám mláďátko mé oblíbené zmije?????
křidlo: tak dobře tak tam objednej největší stůl, aby přišlo hodně lidí a nebo počkej jestli nebude ještě jiný návrh?. Ale na Hradčanskou mi to jinak vyhovuje, protože tam pracuje mamka poblíž a to tam znám.
gwiber: ne!!! hady tam nenoste! ty nesnáším, já dárky radši nepotřebuju, hlavně že mám sám sebe.
a co žabičky???? Mám takový, co se z nich dělá šípový jed ;-)
gwiber: teď jsem si kontroloval na tipy a - nejsi zván, takže je to jedno
! Pozor !
* Tanečnice až z orientu! *
* Tisíc slonů! *
* Možná přijde i kouzelník *
! Vše v množství menším než malém !
gwiber ... :o)))))
Voloďo, jaká škoda ... v Praze budu týden předtím i potom, ale zrovna na Tvoje narozeniny ne - mrzí mě to, rád bych Tě poznal. :op
Jé, já miluju oslavy. Jak se někde něco slaví, hnedle se tam Zbora staví. Škoda jen že nejsem zván, že tip jsem nedal proklínám.
když sem ti tu dal tip, prozradíš nám, kdy že to bude?
jo a přineste někdo fotoaparát, protože ja nemám
já mám jeden na focení hadů, ale dyž mne tam nechceš, ...
To bude bezpochyby velkolepá party:)))Jen mě mrzí, že to mám do Prahy tak z ruky, protože tipa jsem dala, takže jsem zvaná:)No nic,tak ti alespoň pogratuluju takhle na dálku a k narozkám ti přihodím ještě tip za tvý geniální dílo:)))
Flammea: jo už mi poslali dva lidi vzkaz že přijdou a to je jen začátek, za týden jich bude už asi 50 (nebo 23)
Nebo třeba 28, toť otázka:)))
Jejda, tady se dějí věci. Voloďo, jako člen tvého fun klubu jsem doufámzván :-)))))))))))))))))))))))). No jo, ale kdy to bude?
noe: no asi v té hradčanské resturaci jak psal křídlo, tam mi to vyhovuje ale možná ještě jinde ale spíš tam.
Bude to asi až večer, protože mám školu (tak asi v šetst večer nebo tak) V ten příští čtvrtek před volnem aby nebyli učastníci druhýden unavení.
Super, ve čvrtek můžu, jen to prosím nepřesuň na středu. To nemůžu. Nádražka Dejvice :-) Hutná volba.
radši mi to ale pište jako vzkaz s kým se má počítat, nebo to pošlete taky tomu křídlo, co chce objednává ten stůl aby věděl jestli se do toho podniku vejdeme nebo tak.
Noe1: Co je to za podnik? Doufám, že tam maji čisto!, ale jestli né tak já nejsem z pápěří a přežiju to
Tak já se závazně hlásím.
Neboj, takový pražský nadstandard ;-)
Ani nevím esli sem ti dal tipa ale napsal sem o tobě báseň, tak to by na pozvánku mohlo stačit ne? :-)
noe: kruci ńěkdo posílá vzkaz někdo se hlásí tady, mám v tom gulymatiáš, já si to radši napíšu..
jiko: snad jo.., doufám, že byla aspoň na 5 tipů..
Voloďo, ty mě bavíš :o)))))
ještě že ne gulagmatyáš :-) tak já ti ještě pošlu zprávu
já už musím dneska odejít, dobrou noc a domluvte se s tim foťákem
To je nářez....! :)))
Noe, asi se tam uvidíme. Mám to naprosto živě před sebou: Hromada písmáků v nádražní restauraci se snaží přesvědčit postarší otrávenou servírku, že jakýsi Voloďa má narozeniny, a objednal dlouhej stůl. A ona spočine zrakem na těch bufetovejch stolcích, a nakonec si řekne, No co, zase další magoři, dyk je to tu furt... :))
Nicméně já to prubnu, asi. :)
ale dala si Voloďovi aspoň jeden tip?????
swan: Voloďa udal tento údaj:
Bude to asi až večer, protože mám školu (tak asi v šetst večer nebo tak) V ten příští čtvrtek před volnem aby nebyli učastníci druhýden unavení .
Voloďko, dám ti ten tip, už jen kvůli šanci ti pomoct sfouknout tu svíčku.
kdybych vole věděl že si neděláš lekraci tak bych voe přijel