Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVychytávka při spouštění
22. 10. 2004
0
0
6655
Autor
ondrech
Vždycky, když se přihlašuju do Písmáka, tak se mi nejdříve zobrazují vlevo dole přihlášení autoři. Přesně v tuto chvíli najedu na tu číst myší a točím kolečkem nahoru a dolů, přičemž autorům se protáhnou horní a dolní části jmen do žlutých čar(popř. když jsou na chatu, tak červených). A když to trochu přepísknete a přejedete všechny autory najednou, v rámečku se objeví jen a pouze čáry, žádného písmáka tam nepřečtete. Když se načtou stránky úplně, tak se autoři opět objeví... Všimli jste si toho? Děláte to tak?
Lenochu. :)
http://mapy.atlas.cz/mapviewer/mapviewer.aspx?cy=-992256&cx=-762330&icon=default&scale=100000&action=zoomto
Z Lovosic.
Kdybys tak alespoń jednou vlezl na mojí garthí stránku, co. :)
Už jsem odhalil první tajemství.
Červeně jsou uživatelé, kteří jsou na pokecu.
Oslavte mou genialitu (nejlépe tak, že mě pozvete na pivo:))
Hm. Taks mi to měl říct. Žádný dojem mi nekazíš. Na pivo mě pozvat můžeš tak jako tak.
:)
omlouvám se, blbej obrázek. ještě jednou
Dát tip
zarizeni nepotrebujes vytiskni to a bez da nakyho hypermarketu a tam mas urcite nejmin dve veci na zjisteni ceny vyrobku :)
Dát tip
Já to ani nedělám,takže jsem si toho nemoh všimnout.
ano, je to zvláštní plugin písmáka pro uživatele vybavené čtečkou čárových kódů
Kdyby to něco vyfluslo, tak pravděpodobně pouze číslo
Že by kontrolní součet přihlášených autorů? :)
Můžeš to pojmout jako svůj bojový investigativní úkol.
Tak toto jsem nezkoušela, ale teď konečně vím, proč jsou někteří autoři v seznamu vlevo dole červeně... díky
To doteď nechápu, proč jsou červeně?
Kvůli tomu aby ty pruhy byly barevné?
Tak já jsem si myslela, že červeně jsou ti autoři, kteří momentálně něco píší anebo jsou na Pokecu.... možná, že je to jinak, nevím...
mrtvá_terka
24. 10. 2004
vesuvanka - to je dobré. taky jsem byl samoukem...:-)
Garth - Foglar???
terka - no, a myslíš, že to budou brát barevně?
Tak jak je to s těmi červenými autory? Proč jsou červení? Je to kvůli tomu, aby spektrum Ondrechových interferenčních pruhů (myslím, že je vhodné nazvat je podle toho, kdo na ně upozornil - jak je to v historii obvyklé) bylo zajímavější?
Může to být úplně jiný čárový kód, než jaký používají supermarkety. Stáhni si z internetu nějaký software. Hlavně už to rozlušti! Třeba je to tajné poselství písmáka! Pamatuj : The truth is out there.
A ještě : Něvěř nikomu - pravda se totiž schová nejlépe mezi dvě lži.
teda..bych nevěřil, co za debatku tady rozpoutáš,až něco zjistíš, dej mi vědět, mladý objeviteli:)))
beztak to napíše - tento kód vám nemůžeme přehrát...(jako že si to neposlechneš)
no jo, ale kdybych tot řeba posunul jinam, tak ten čírkovej kód bude úplně jinej....
jo, párkrát se mi to stalo, ale nechtěně:)))) nemám zapotřebí ty lidičky ničit:)) neprojevuje se tím náhodou tvůj skrytý sadismus:)))
Dero:Vážně mě dostává, co všechno při svém údajném nedostatku času zvládáš:))) Ale jak to půjde, tak to taky změřím, čím víc zdrojů, tím důvěryhodnější výsledek:)))
... následně vždycky odmotám tak asi 1,5m což vychází na 12 útržků, jednou rukou je přidržuji a ...
děláš to taky tak?
chalmin ... geniální, čeho všeho Ty si ... ehm ... nevšímáš. ;o))
(btw: máš pravdu, vychází to :o)
TirmanoWolf
22. 10. 2004
a kdo za to může?
čas ?? rock'n'roll ??
normalizační úřad!
(a touha nimrat se v..
která se projevuje i různě jinde)