Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seReinkarnace
22. 10. 2004
7
0
3596
Autor
JARUB
Zírám do světla žárovky - tupě.
Na rukou zaschlou krev,
vypadám jako porodník,
co kdysi oddělil mě tupým nožem od matky.
Teď zírá na mě osud z oprátky
a já jsem neskutečně krutá.
Tupým nožem stahuji kůži z masa
a jestli znovu narodím se, pak proboha,
ne jako krůta!
mezisvětec
05. 03. 2005Augustin_Šípek
04. 12. 2004
To jo..... a co chudáci zvířata ve velkochovech? Ty jsou na tom podle mě daleko hůř než rostlina na záhoně..
Tak to asi vážně neposoudím. Ačkoliv z mého pohledu je to totéž. Když se kouknu na širé lány obilí, kde jedna rostlina utiskuje druhou a propletenými kořenovými systémy si navzájem ukrádají cenné živiny....... Husté lesy vypěstované za účelem těžby dřeva......
Milly: To chápu. Bohužel jíst kytky je stejně kruté a nejíst nic je sebevražda... :o)
Milly: dodatek - já jsem děsný kytkomil, a tak dobrovolně nejím produkty z rostlin... jen to, co vydají dobrovolně bez toho, aby zahynuly, takže ovoce jo....:o))
Je otázka, co dávaj rostliny..dobrovolně.... všechno přece produkujou za účelem přežití a rozmnožení..
Jistě, ale samy nezahynou a nakonec ta semínka (pecky, jadérka atd.) můžu přeci vzít a zasadit, a tím je rozmnožit... :o))
Díky moc! Já to chtěla dát jako úlet, ale ono, když se nad tím lidi zamyslí, tak to má i vážnější podtext. I když je to hlavně psané jako vtipné zhodnocení jednoho mého večera.... :o)))
Je pěkná, zní vtipně, zvláště ta "krůta", ale v básni je skrytá myšlenka....
TIP
jo T...ale jeste by melao byt pokracovani ...hmmm ten slavnostni obed ...zeli, knedliky ....no delaj se mi sliny...