Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpíš?
22. 10. 2004
41
0
11983
Autor
Lotoska
Spíš?
Ptám se tmy
kde tuším tvůj dech
a na zdech
odráží se
světlo z ulice
právě teď nejvíce
vnímám, že mi nepatříš
........ a víš
že venku
vyšel měsíc?
září nám do oken
a na moment
odhalil mi
výraz ve tvé tváři
Tedy spíš?
zase nádherně mazlivá.
nebo možná chlácholivá.
ale každopádně hezká.
:)
kouzelná_květinka
10. 01. 2005Aššurballit
16. 12. 2004
- a zase....jednoduche, proste, vim o cem mluvis...a po precteni zustava prijemne...:-)*
už asi dvě hoďky nee...
i když...
snívám furt :-)
báseň pěkná, lehká jak vánek...kdyžtak se stav někdy semka a v textech skoč na damiena...trošku v něm rozvíjím totéž téma z jinčího pohledu ;)
***t
...hm, jsem polichocena, ale "dobrá" je myslím, moc silné slovo, prostě se jen někdy, občas...snažím:-) kuju!
V tuhle hodinu by jsi asi neměl, i když....proč vlastně ne. Kuju za típky a přečtení:-)
tehotnej_hroch
02. 11. 2004
No asi tak blizka jako ta duse neni, to nejak neumim. za tip kuju, ale urcite jsem neposlala kvuli nemu, ale jen tak:-)
Soptík : tak bývalou aspoň pozdravuji a taky děkuji za přečtení a příjemná slovíčka. Oblibené...to už zní dobře:-)))
JuB : opět dík za típek
Sn_vojáček
01. 11. 2004
..no jo..byvalou by to moc zaujalo.....ale je ve Statech a na Pismakovi nebyla uz ak pul roku,takze avi ji si odpustim....ale putuje do mych oblibenych....
Tak tohle je poměrně šílené ... tyhle věci jsou - podle mě - důkazem toho, že okamžik LZE zachytit ... ***
Spím, to víš, že ano.. a trochu o tobě vím, i v tom spánku, páč měsíc mě hladí pod víčky, ale to se nikdy nedozvíš, vždyť víš, spím, ne.. (?)
:-)
Třeba to tak opravdu trošičku je, ale ten kdo to ví, ten to nepoví...
já to vím a povídám to, vím to.. i když jsem tam nikdy neležel :) Kdybych tam ležel, byl bych to věděl.. heh .. já už jsem totiž dvacet let nespal ..
Další popis pocitu z úplně obyčejné chvíle.
Je vidět, že si každou prkotinu dokážeš krásně vychutnat. To je dar.
t.
někdy se stává, že člověk neví, jestli chce slyšet "Ne", nebo raději slyšet lehký dech spícího...
....a někdy je postel prázdná
ze všech avíz, který jsem tu Loty od tebe dnes našla, mi tohle sedlo nejvíc :o) asi špatná nálada, či co, budu se sem pak muset ještě jednou vrátit, ale tohle se mi vážně líbí *
No tak to mě Agni těší, že zrovna to avi ode mne:-) ty ostatní...prostě někdy něco přečtu a pošlu, jak jsi navrhla:-) někdy to nesedne, to chápu....těším se na dnešní večer a na to naše tvoření a hraní si s barvičkama!
Vesuvko děkuji, od tebe to potěší:-)
Kuji za tipy.
Myslím, že to bylo trochu víc než jen o spaní ....ale kuju za hezký, milý a tak...:-)